steinjarle Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Varsler 450 kilometer rekkevidde.Her er Audis nye og mindre e-tron Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Den lignet på en Outlander. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Ja , begge har fire hjul Syns den er stilig jeg , og syns ikke den likner på outlander. 2 Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Hvorfor må de lage typ SUV? Jeg vil ha en lav aerodynamisk bil, ala Model S.... 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Kjøp en Model S da? Og hvor blir det av BMW? Sånn seriøst, nå begynner de å henge etter 1 Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Nei takk. Min OCD vil ikke takle paneler som ikke passer ordentlig osv BMW? Hva er det? Nei de har jaggu tapt seg dessverre... Interiøret er jo såvidt forandret osv... Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Om du har OCD, så er jo ikke akkurat BMW den "perfekte" bilen heller da Men ja, jeg er helt enig, det virkelig på tide at det skjer noe nedi Bayern nå Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Hvorfor må de lage typ SUV? Jeg vil ha en lav aerodynamisk bil, ala Model S.... E-tron gt burde vel vurderes da? Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Nei takk. Min OCD vil ikke takle paneler som ikke passer ordentlig osv BMW? Hva er det? Nei de har jaggu tapt seg dessverre... Interiøret er jo såvidt forandret osv... Nå har i-serien hos bmw jo et totalt forskjellig interiør fra de andre bmw-modellene. Videre tror jeg ikke det er verdt å endre noe såpass bra. De er jo i en helt annen liga enn tesla på seter, kvalitetsfølelse osv. Jeg hadde foretrukket komfortseter fremfor sportssetene i min, men de er også veldig komfortable. Kjørte 6,5 timer i går, og selv uten adaptive cruise er det en fornøyelse. 1 Lenke til kommentar
Severin Suveren Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 350K så kan denne være aktuell. Priset over dette vil e-Niro være et utrolig mye bedre alternativ. 1 Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 350K så kan denne være aktuell. Priset over dette vil e-Niro være et utrolig mye bedre alternativ. E-Niro har ikke 4x4. Ikke alternativ i det hele tatt. 1 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Det kommer en grand tourer. e-Tron GT skal etter sigende starte produksjon i slutten av 2020. 1 Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 7. mars 2019 Del Skrevet 7. mars 2019 Veldig stygg inni og utenpå. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 7. mars 2019 Del Skrevet 7. mars 2019 Veldig stygg inni og utenpå. Hver sin smak 1 Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 Er ladeluka plassert like smart på storebror? Lenke til kommentar
mr_vegum Skrevet 11. mars 2019 Del Skrevet 11. mars 2019 350K så kan denne være aktuell. Priset over dette vil e-Niro være et utrolig mye bedre alternativ. På hvilken måte er E-Niro bedre? Må være inkludert utstyr og pris på ekstrautstyr i såfall. Ellers blir Q4-Etron lengre og bredere, penere, raskere. Bedre baksete for voksne. Synes dessverre E-Niro er litt skuff, håper på en god pris på denne? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå