Øystein.F. Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Dette er litt som når du går på fjellet og heile tida trur du har nådd toppen.ANMELDELSE: Devil May Cry 5 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 (endret) Bestilte spillsamlingen 1-3 til PS4 nå i helgen, så jeg tenker å gyve løs på serien for første gang fra scratch av Må bare få fatt på nummer 4 også da. Så var vel Ninja Theory innom med sin tolkning her, men det spiler er vel uavhengig av de andre så vidt jeg har skjønt? Endret 6. mars 2019 av Mala Lenke til kommentar
barezell Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Spilt samtlige spill i serien og likt alle, var vel ikke noe å lure på en gang Gleder meg! Kjører på PC denne gangen. Spent på å se om jeg får klemt ut 4k @ 60 fps. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Digget forrige DmC . Musikken, atmosfæren, kampsystem var knallbra syns jeg så hvis dette er langt bedre så er det insta kjøp Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 7. mars 2019 Del Skrevet 7. mars 2019 Fin omtale av spelet, eg sjår frem til å prøve dette på PC, håper PC porten vert god. Lenke til kommentar
joneoverland Skrevet 7. mars 2019 Del Skrevet 7. mars 2019 Wow! så ikke en 9/10 komme her! Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 7. mars 2019 Del Skrevet 7. mars 2019 (endret) Bra skrevet anmeldelse! Likte godt Dmc4 et stykke på vei, samme med toeren - helt til jeg ble lei av obskure, "grind-aktige" gåteløsninger. Castlevania og Bayonetta fikk meg imidlertid til å innse at jeg egentlig er altfor, altfor gammel til slike spill. Kanskje jeg må gjøre et nytt forsøk på å gå i barndommen igjen? Edit: Eneste jeg stusser på i ingressen er at for de som har gått litt i fjellet, er det på ingen som helst måte forbundet med noe morsomt å tro at fjellets topp er nådd, bare for å oppdage den egentlige toppen langt bak/høyt oppe. Kanskje en annen allegori passer bedre? Endret 7. mars 2019 av aphelion3 Lenke til kommentar
daihiep Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 Lastet ned og spilte demonen på xbox igår, var gøy. Har riktignok aldri spilt DMC før. Litt usikker hvor gøy dette blir i lengden, da jeg har null peiling på hva man egentlig kan gjøre i spillet, foruten det å skyte og slå helsesløs disse krypene, og å få nye skills/oppgradere våpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå