Niklasp Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Slik er Fitbits nye smartklokke og aktivitetsarmbånd.SNIKTITT: Fitbit avslører tre nye produkter, og gjør hele porteføljen vanntett Lenke til kommentar
NA8NSYX6 Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Det er en ulempe at ladekontaktene plasseres på undersiden av klokka istedetfor på siden, alternativt at man bruker induksjonslading som på min Galaxy. Min samboer fikk en Fitbit Alta, men måtte slutte å bruke den pga metallallergi. Så her bør man finne løsninger. Tar gjerne tips om produkter uten metallkomponenter som kommer i kontakt med hud. 1 Lenke til kommentar
Alxg Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Huawei Honor Band 4, billigst og best Kjøpes fra Kina under tollgrensen. Med siste software oppdatering funker den med tlf m Norsk språk og 4 Lenke til kommentar
Milarwen Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 (endret) Det er en ulempe at ladekontaktene plasseres på undersiden av klokka istedetfor på siden, alternativt at man bruker induksjonslading som på min Galaxy. Min samboer fikk en Fitbit Alta, men måtte slutte å bruke den pga metallallergi. Så her bør man finne løsninger. Tar gjerne tips om produkter uten metallkomponenter som kommer i kontakt med hud. Xiaomi Mi Band 3 har ladekontakten på siden og holder 14 til 25 dager. Betalte 240kr inkludert frakt fra Kina. Min er kjøpt fra www.gearbest.com. Ser den har blitt dyrere nå. Endret 7. mars 2019 av Milarwen 1 Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 FitBit Ace 2 vurderes til ungen Lenke til kommentar
Hu5um Skrevet 7. mars 2019 Del Skrevet 7. mars 2019 Ikke imponert... De prøvde nok heller ikke å imponere med disse Lenke til kommentar
Joffer Skrevet 7. mars 2019 Del Skrevet 7. mars 2019 Neeeei.. ikke tre nye ladere igjen (antakelse).. når skal de komme med en universal lader, eller enda bedre, usb (micro eller -c) Lenke til kommentar
Sven Petter Karlsen Skrevet 7. mars 2019 Del Skrevet 7. mars 2019 Huawei Honor Band 4, billigst og best Kjøpes fra Kina under tollgrensen. Med siste software oppdatering funker den med tlf m Norsk språk og Ja kjøpte en fit bit kopi fra farikken i kina for under femtilappen med frakt , helt suveren,står bare ikke noe navn på den . Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 Klokka på bildet ligner veldig på Garmin Vivosmart HR Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 28. januar 2020 Del Skrevet 28. januar 2020 Hvordan er det med påliteligheten ved de ulike målingene - jeg har sett at i hvertfall en av modellene til Fitbit kan ha ganske store avvik på pulsmåleren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå