Villfaren Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Heier som oftest veldig høyt når han er i skisporet, men etter posten hannes mistet eg respekten for han. Ja, eg ser humoren, men synst den var usmakelig. Var faktisk en helt uskyldig en som knakk ryggen. https://www.instagram.com/p/BuqXAPPFe_c/?hl=en Hva synst dere? Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 (endret) Jeg forstår ikke at dommen ble så streng. Klæbo var uoppmerksom og begikk en panikkhandling, men at dette skulle kvalifisere til fengselnivå - selv om betinget - skjønner jeg ikke jussen bak. Det er trafikkforseelsen han skal straffes for. Ja, han skulle uansett latt være bildet, det hele får et litt repektløst preg. Endret 6. mars 2019 av GeirHH Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Hvorfor det? Han har personlig sagt unnskyld til de involverte. Nå hever han seg over dommen med selvironi til hjelp for å vise at han har lagt det bak seg. Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 7. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2019 Straffen i seg selv er tullete. Er forbudt å være uheldig no til dags. Er instaposten eg reagerte på med tanke på vedkommende som brakk ryggen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå