OlaTK Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Sitter med to pc'er, og har tenkt å spille, men vi finner ikke hverandre. Vi finner hverandre på filesharing, men ikke når vi skal spille. Jeg har satt opp nettverk flere hundre ganger, men nå skjønner jeg ikke hva det kan være? Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Sitter med to pc'er, og har tenkt å spille, men vi finner ikke hverandre. Vi finner hverandre på filesharing, men ikke når vi skal spille. Jeg har satt opp nettverk flere hundre ganger, men nå skjønner jeg ikke hva det kan være? Kan dere pinge hverandre? Lenke til kommentar
Angelboy Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 ganske enkelt hva spill får dere ikke tak i hverandre på, det er faktisk noen spill som bruker ipx protocol enno .... har dere tenkt på det ... hvis dere skal spille westwood spill så har de hatt en tendens ... lykke til og god jul Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 IPX protokoll er greit og ha instalert ja! Ellers så kan du jo prøve og legge til så mange protokoller du får til **på egen risiko**.. Funka for meg Lenke til kommentar
Angelboy Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 en protocol er egentlig bare et språk slik at datamaskiner sine os forsår hverandre, å installere som mange som mulig i windows er ikke noe å hive etter der i mot for som sikkert mange vet hvor mer man installerer i windows hvor mer generell ytelse bruker datamaskinen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå