Simen1 Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Jeg er på juleferie hos foreldrene mine nå, og på maskinen deres får jeg ikke opp "taskmanager" (Norsk: "oppgavebehandling"). Maskinen er en gammel Compaq PentiumIII som jeg innstallerte Windows XP på for et år siden. Jeg er logget inn som administrator, men "taskmanager" nekter likevel å komme opp. Jeg har prøvd å åpne den både ved å høyreklikke på start-linja og ved å trykke ctrl-alt-del. PC'n reagerer ikke på kommandoen i det hele tatt. Hva kan være galt? Hvordan fikser jeg det? Lenke til kommentar
Legion Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 hva med Ctrl+Shift+Esc? kan også prøve å trikse litt i group policy Start->Run:'gpedit.msc' User configuration->administrative templates->system->ctrl+alt+del options Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Takk for tips, legion! Har lekt litt med settingsene, uten hell. Lenke til kommentar
SataliX Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 jo d fungerte du må trykke deaktivert da fungerer den igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå