AnonymDiskusjon Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Da jeg nylig var innom en optiker for synsundersøkelse, så oppdaget de litt for høyt trykk bak øyet. Jeg fikk en henvisning til spesialist ved nærmeste sykehus. Men dette kan ta mange måneder før jeg kan få noen time der, og jeg har selvfølgelig liten lyst til å gå med dette så lenge. Så jeg lurer på om det finnes noen klinikker / spesialister i den private helseomsorgen, hvor det er mulig å få time langt kjappere enn gjennom det offentlige? Noen som kan anbefale ett eller annet her? Anonymous poster hash: 9e56f...7d4 Anonymous poster hash: 9e56f...7d4 Lenke til kommentar
tvv Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Da jeg nylig var innom en optiker for synsundersøkelse, så oppdaget de litt for høyt trykk bak øyet. Jeg fikk en henvisning til spesialist ved nærmeste sykehus. Men dette kan ta mange måneder før jeg kan få noen time der, og jeg har selvfølgelig liten lyst til å gå med dette så lenge. Så jeg lurer på om det finnes noen klinikker / spesialister i den private helseomsorgen, hvor det er mulig å få time langt kjappere enn gjennom det offentlige? Noen som kan anbefale ett eller annet her? Anonymous poster hash: 9e56f...7d4 Anonymous poster hash: 9e56f...7d4 Hei du skriver ikke hvor i landet du er, men er du i Oslo har du en slik klinikk her i alle fall: https://www.volvat.no/lokasjoner/oslo/sentere/volvat-orbita/ Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå