Smedsrud Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Samsung vil kutte alle kabler fra TV-en Lenke til kommentar
Anders And Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Hva blir det neste? Trådløs stekeovn? 1 Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Ser ikke helt fordelen til å begynne med. Løsningen virker mindre fleksibel enn dagens kabelsystem. 1 Lenke til kommentar
idefix_73 Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 (endret) Jeg plasserte en stikkontakt i skjult el-anlegg rett bak TV'en når jeg pusset opp sist, og la skjult HDMI kabel inn til skap som står et stykke unna. Denne kabelen brukes forsåvidt heller ikke, da løsningen ble apple-tv som henger bak på TV'en med wifi oppkobling. Ser meget pent ut der TV henger midt på veggen uten en eneste ledning, Endret 6. mars 2019 av idefix_73 2 Lenke til kommentar
CallMeClean Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Hva blir det neste? Trådløs stekeovn? Ja. Hvorfor ikke? Kan du ta den med deg i stua og se på TV mens du lager middag. 1 Lenke til kommentar
rm84 Skrevet 7. mars 2019 Del Skrevet 7. mars 2019 Hva blir det neste? Trådløs stekeovn? Ja. Hvorfor ikke? Kan du ta den med deg i stua og se på TV mens du lager middag. jeg bruker mye trådløs stekeovn om sommeren og lager de herligste hamburgere og biffer på den. Helt overlegen min elektriske stekeovn på kjøtt! 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 7. mars 2019 Del Skrevet 7. mars 2019 Lag teknisk rom bak der TVn og andre duppeditter skal stå så er det bare å lage hull i veggen for ledninger Lenke til kommentar
G Skrevet 7. mars 2019 Del Skrevet 7. mars 2019 Hva blir det neste? Trådløs stekeovn? En ny type projektor med en ny type lerret kunne jo løst dette her vel? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 10. mars 2019 Del Skrevet 10. mars 2019 Jeg plasserte en stikkontakt i skjult el-anlegg rett bak TV'en når jeg pusset opp sist, og la skjult HDMI kabel inn til skap som står et stykke unna. Denne kabelen brukes forsåvidt heller ikke, da løsningen ble apple-tv som henger bak på TV'en med wifi oppkobling. Ser meget pent ut der TV henger midt på veggen uten en eneste ledning, Samme her, ingen kabler, bare en TV på veggen. Ser mye bedre ut, og enklere med et rack der kabling og slikt kan gjøres ordentlig og ryddig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå