akelbo Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Sakurai velger intravenøst drypp fremfor å ta fridager når han blir syk.Super Smash-utviklingen går ut over helsa til spillsjefen Lenke til kommentar
InsaneM0nk3y Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Ledet han Namco Bandai til en vellykket utgivelse av Super Smash Ultimate? Visste ikke at de hadde så mye invistert i dette spillet annet enn utlån av Pac-Man? Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Ledet han Namco Bandai til en vellykket utgivelse av Super Smash Ultimate? Visste ikke at de hadde så mye invistert i dette spillet annet enn utlån av Pac-Man? De var med på utviklingen. Et så stort spill med så mye innhold trenger en stor gjeng Lenke til kommentar
Jext Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Ja dette er et kjærlighetsverk fra dedikerte utviklere som bruker mye tid på å bli fornøyd. Jeg har spilt smash ultimate av og på siden det kom ut og jeg mener det er det beste spillet for sofagaming noen gang. I tillegg er det så mye dybde og stor skillcap i dette spillet at jeg nesten blir svimmel. Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Ja dette er et kjærlighetsverk fra dedikerte utviklere som bruker mye tid på å bli fornøyd. Jeg har spilt smash ultimate av og på siden det kom ut og jeg mener det er det beste spillet for sofagaming noen gang. I tillegg er det så mye dybde og stor skillcap i dette spillet at jeg nesten blir svimmel. Kjeder meg aldri med dette spillet i hus, det er nå sikkert. Så mye å gjøre med så mye gøy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå