bert Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Hei Jeg har en SE T610, som jeg er veldig fornøyd med. Det som er problemet er at jeg skal sjekke mailen min via denne noen ganger. Det går greit, så lenge jeg bruker et telefonnummer (frisurf sitt), til å koble opp med, og får lastet ned og sendte mail via frisurf. Det som er tingen er at jeg vil koble opp via GPRS, da dette er mye billigere... Har Chess Connect abo, og vil sjekke mailen på både frisurf og hotmail. Kanskje også tele2 Free2Connect adresser. Noen som har noe oppsett for dette, eller en side eller to med informasjon som kan hjelpe meg? Gidder ikke betale mange kroner for å sjekke mailen 1 gang.... Er dessuten ikke så veldig god på innstillinger på mobilen, så det hadde vært greit med en litt grundig forklaring GPRS fungerer greit med MMS. Hilsen bert Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Tror ikke du kan sjekke hotmail nei... Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 www.dintelefon.net Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå