Arodem Skrevet 5. mars 2019 Del Skrevet 5. mars 2019 Har inngått samarbeid med Good Game.E-SPORT: Norsk Tipping skal satse på e-sport som spillobjekt på Oddsen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 5. mars 2019 Del Skrevet 5. mars 2019 Høres spennende. Lykke til med satsingen! Lenke til kommentar
KF3 Skrevet 5. mars 2019 Del Skrevet 5. mars 2019 (endret) Sjukt bra, grattis! Er det avgjort hvilke spill det kan spilles på? Endret 5. mars 2019 av Magnestad Lenke til kommentar
KngLuis Skrevet 5. mars 2019 Del Skrevet 5. mars 2019 Spent på å se hvordan juks og rigging vil håndteres med NT i bildet nå. Håper absolutt på hardere straff. ble det noen dom på de som jukset ifjor?(annet enn utestengning) ifbm KoN og TL juksingen. Lenke til kommentar
Acefire87 Skrevet 5. mars 2019 Del Skrevet 5. mars 2019 Dette tror jeg ikke norsk Esport er klar for dessverre :/ 3 Lenke til kommentar
Yubu Skrevet 5. mars 2019 Del Skrevet 5. mars 2019 Inkludere det også internasjonal E-sport eller kun norsk? Skulle gjerne hatt noen odds på internasjonal E-sport inkludert Dota 2. Norsk-Tipping har jo internasjonal fotball, amerikansk fotball, håndball osv. Blir litt dumt å kun begrense E-sport oddsen kun til Norge. Hva med svenske dream hack turneringer? Hvis det er kun norsk E-sport så tror jeg dette blir BIG FAILURE. Må inkludere internasjonale e-sport også. 3 Lenke til kommentar
0RYOGAN9 Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Spennende tider i møte da! Har tenkt litt på dette selv for noen år siden, at en dag så må jo e-sporten bli på lik linje med fotballen, der vi har tippeligaen som øverste div osv. Gjerne eit bedre system for lagspill, og få dette innabords i dei forskjellige idrettslag rundtom i landet, som igjen vil styrke interesse å ikkje minst struktur, rutiner og skikk. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Så lenge de tar inn konkurranseinstillte spill og ikke casual shit-games som feks heroes of the storm, lol eller slike tulle-spill, flott. Dota, CS, Quake, Starcraft, Unreal Tournament, ekte competitive spill. Lenke til kommentar
iR' BR34K Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Så lenge de tar inn konkurranseinstillte spill og ikke casual shit-games som feks heroes of the storm, lol eller slike tulle-spill, flott. Dota, CS, Quake, Starcraft, Unreal Tournament, ekte competitive spill. Det er jo ingen av desse som er skikkelege konkurransespel. Her må du ta meir i. Kun profesjonell Farmville-speling vil vere godt nok for "the Puro stamp of approval" trur eg. 6 Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Så lenge de tar inn konkurranseinstillte spill og ikke casual shit-games som feks heroes of the storm, lol eller slike tulle-spill, flott. Dota, CS, Quake, Starcraft, Unreal Tournament, ekte competitive spill. Enig. Jeg tror det norske folk hadde flydd av gårde til nærmeste Mix-kiosk for å tippe på det revolusjonære storspillet Unreal Tournament. Alt annet, spesielt nytenkende spill lansert etter 2002, er ikke ekte e-sport. Lenke til kommentar
TST Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Dette tror jeg ikke norsk Esport er klar for dessverre :/ Feil innstilling. La oss gjøre norsk e-sport klar i stedet for å tenke at nei dette går ikke. Veien tråkkes nå ☺ 5 Lenke til kommentar
Rotekoppp Skrevet 7. mars 2019 Del Skrevet 7. mars 2019 Dette tror jeg ikke norsk Esport er klar for dessverre :/ Feil innstilling. La oss gjøre norsk e-sport klar i stedet for å tenke at nei dette går ikke. Veien tråkkes nå ☺ Synes det er feil innstilling å dra noe som appellerer så mye til unge folk til å bli en del av et gambling miljø. Men virker som det er bare meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå