Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjøpe selvtillit til fruen

Anbefalte innlegg

Fruen har så lenge hun kan huske slitt med dårlig selvtillit. Hun er uten hennes fornektelse noe det de fleste menn sier de ønsker, Nemlig en dame med former på de riktige stedene og det ikke er for mye. 

Hun er helt nydelig og jeg personlig elsker kroppen hennes, desverre er ikke dette nok for henne og hun føler seg stor og "kvapsete" spesielt etter å ha født et barn, men som jeg ærlig må skrive under på. Ikke har gitt henne et eneste merke på kroppen. Det er super sært faktisk.

Man kunne ikke se på henne noe særlig at hu var gravid heller, og ja det eneste som kanskje har skjedd er at puppa har falt en cm skrått ned "utover"

Hun sier hele tiden hun ønsker fastere pupper, og løfte de litt vil kanskje gi beste utslag for dette

Jeg er bare redd dette ikke er nok. At det vil gjøre såpass lite og gi et litt unaturlig utseende. Dette vil hun selvfølgelig få rede på hvis det blir en realitet, men jeg er så lei av at det skal gå utover sexlivet hennes og mitt at hun føler seg slik og dermed hemmer seg selv.

er det noen som har fått det bedre etter å justert litt? Ble det som forventet eller måtte dere gjøre mer?

En venninne av henne var så lite fornøyd at det ble silikon etter løftet. Noe som gjør hele greia dobbelt så dyr hvis man da kunne tatt silikon i første omgang istedet.

Tar imot tips!

Anonymous poster hash: 70a3b...226
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selvtillit ligger i hodet og ikke resten av kroppen, som du nok allerede mistenker er det ingen automatikk i at å endre på en ting man ikke er fornøyd med resulterer i økt selvtillit. Å fore usikkerheten ved å starte med operasjoner kan nok fort ha effekten at dama finner en annen ting å fokusere på og ville ha utbedret.

Problemet er vel å forklare dette til en kvinne, men hvis du klarer det er det definitivt best å få henne til å rette på det faktiske problemet som er selvtillitten isteden for hva enn kroppsdel hun fokuserer på den dagen.

Endret av Civilix
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå kan ikke jeg snakke for "folk flest", men min kjæreste har implantat.

Hun sultet seg i tenårene og utviklet dermed ikke bryster. Hun har da operert inn implantater for mange år siden og er kjempefornøyd med det. Dette hjalp henne masse og hun er glad hun gjorde det.

En slik endring kan gjøre vidunder for en persons selvtillit. De fleste menn hadde nok styrtet til om det var en operasjon som kunne gitt dem større pikk, selv om det ville vært upraktisk for de fleste, og antagelig fått mye bedre seksuell selvtillit av dette, men implantater har veldig stigma rundt seg.

Nesten alt "folk" sier om implantater er feil og stammer fra feilinformasjon eller mangel på informasjon.

Implantater er vanskelige å oppdage og man må være klar over hva man skal kjenne etter for å merke dem. Selv arrene er så små at de knapt synes selv om hun ligger på rygg og brystene løftes opp.

En ørliten forandring er antagelig ikle merkbart for oss andre, men for personen selv oppleves forandringen som enorm.

Nå hadde min kjæreste et "ekte" behov for implantat (i den forstand at hun tidligere ikke hadde bryster og dette var svært tungt for henne) og det var ikke for å "forbedre" på brystene i den forstand som det kanskje menes her, men før tråden rennes ned av de som ikke helt forstår hva de uttaler seg om så tenkte jeg det var greit med en relevant anekdote som stammer fra konkret førstehånds erfaring.

Min kjæreste ville vært akkurat like nydelig for meg flatbrystet og jeg prøver ikke å påstå at operasjoner fikser alt, eller engang trenger å være eneste utvei.

Jeg er da fullstendig uenig i antagelsen at en operasjon vil føre til flere operasjoner på generell basis.

Noen mennesker er nok syke, men jeg har ingen grunn til å tro at det gjelder majoriteten.

Implantater vanligere enn mange tror - dere får bare ikke vite om det pga stigmaet de opplever.

• Liker 7
Lenke til kommentar

Nå kan ikke jeg snakke for "folk flest", men min kjæreste har implantat.

Hun sultet seg i tenårene og utviklet dermed ikke bryster. Hun har da operert inn implantater for mange år siden og er kjempefornøyd med det. Dette hjalp henne masse og hun er glad hun gjorde det.

En slik endring kan gjøre vidunder for en persons selvtillit. De fleste menn hadde nok styrtet til om det var en operasjon som kunne gitt dem større pikk, selv om det ville vært upraktisk for de fleste, og antagelig fått mye bedre seksuell selvtillit av dette, men implantater har veldig stigma rundt seg.

Nesten alt "folk" sier om implantater er feil og stammer fra feilinformasjon eller mangel på informasjon.

Implantater er vanskelige å oppdage og man må være klar over hva man skal kjenne etter for å merke dem. Selv arrene er så små at de knapt synes selv om hun ligger på rygg og brystene løftes opp.

En ørliten forandring er antagelig ikle merkbart for oss andre, men for personen selv oppleves forandringen som enorm.

Nå hadde min kjæreste et "ekte" behov for implantat (i den forstand at hun tidligere ikke hadde bryster og dette var svært tungt for henne) og det var ikke for å "forbedre" på brystene i den forstand som det kanskje menes her, men før tråden rennes ned av de som ikke helt forstår hva de uttaler seg om så tenkte jeg det var greit med en relevant anekdote som stammer fra konkret førstehånds erfaring.

Min kjæreste ville vært akkurat like nydelig for meg flatbrystet og jeg prøver ikke å påstå at operasjoner fikser alt, eller engang trenger å være eneste utvei.

Jeg er da fullstendig uenig i antagelsen at en operasjon vil føre til flere operasjoner på generell basis.

Noen mennesker er nok syke, men jeg har ingen grunn til å tro at det gjelder majoriteten.

Implantater vanligere enn mange tror - dere får bare ikke vite om det pga stigmaet de opplever.

Spot on! Bra formulert.

Ellers, så kan styrke- eller generell trening også gi økt selvtillit. Du kan faktisk få større og fastere bryster av styrketrening, så jeg ville prøvd å fått henne til å prøve dette, uavhengig om hun ønsker eller gjennomfører en brystoperasjon. 

Endret av Dominator X
  • Liker 2
Lenke til kommentar

(...)En slik endring kan gjøre vidunder for en persons selvtillit. De fleste menn hadde nok styrtet til om det var en operasjon som kunne gitt dem større pikk(...)

Man kan ta operasjon for å forstørre den, så bare å sette i gang. Men noe sier meg at det ikke er så mange menn som kobler selvtilliten til størrelsen, vertfall ikke om vi sammenligner mot kvinner og bryster.

For all del jeg har ikke noe mot plastisk kirurgi og for de som har lyst og råd er det bare å kjøre på, men kvinners problemer med egen kropp stopper sjeldent med bare en ting og det er ikke billig. Merk at sjeldent betyr ikke aldri, som din anekdote viser, men hvorfor risikere det hvis du kan løse problemet uten å involvere kniver. For alt vi vet kan det hende at en terapeut til slutt anbefaler plastisk kirurgi, men da har man vertfall det fra en fagperson isteden for en usikker kvinne. 

• Liker 3
Lenke til kommentar

Man kan ta operasjon for å forstørre den, så bare å sette i gang. Men noe sier meg at det ikke er så mange menn som kobler selvtilliten til størrelsen, vertfall ikke om vi sammenligner mot kvinner og bryster.

For all del jeg har ikke noe mot plastisk kirurgi og for de som har lyst og råd er det bare å kjøre på, men kvinners problemer med egen kropp stopper sjeldent med bare en ting og det er ikke billig. Merk at sjeldent betyr ikke aldri, som din anekdote viser, men hvorfor risikere det hvis du kan løse problemet uten å involvere kniver. For alt vi vet kan det hende at en terapeut til slutt anbefaler plastisk kirurgi, men da har man vertfall det fra en fagperson isteden for en usikker kvinne.

Ta et google søk på penis størrelse og se hvor mye fokus det er på dette området.

Se bare på dette forumet hvor ofte folk lurer på dette med størrelse.

Gå inn på diverse sexorienterte nettsider og se det samme fra anonyme menn.

Hvorvidt menn er opptatt av størrelse og hvorvidt dette er knyttet opp mot selvtillit hos de mange menn er ikke nødvendig å diskutere engang. Det er åpenbart.

Man får bedømme selv om man vil vektlegge den faktiske erfaringen jeg viser til eller antagelsene dine.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ta et google søk på penis størrelse og se hvor mye fokus det er på dette området.

Se bare på dette forumet hvor ofte folk lurer på dette med størrelse.

Gå inn på diverse sexorienterte nettsider og se det samme fra anonyme menn.

Hvorvidt menn er opptatt av størrelse og hvorvidt dette er knyttet opp mot selvtillit hos de mange menn er ikke nødvendig å diskutere engang. Det er åpenbart.

Man får bedømme selv om man vil vektlegge den faktiske erfaringen jeg viser til eller antagelsene dine.

Hvis penisforstørrelse er så ønsket av menn, hvor er industrien?  

Igjen sier jeg ikke at menn som er usikre på størrelsen ikke eksisterer, bare at det ikke er en stor mengde menn som er usikre nok på egen størrelse til å faktisk ville gjøre noe med det.

Hadde det vært åpenbart en sterk kobling mellom penis størrelse og menns selvtillit hadde det vært en industri som tjente gode penger på det, det kan være at all logikk er lagt til side når det kommer til dette tema og at markedet ikke fungerer men anekdoter er ikke nok til å overbevise.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Takk. Det er hårreisende at kvinner må gå flere år uten bryster etter å ha fått dem fjernet pga kreft eller veldig høy sannsynlighet for kreft (angelina jolie valgte å gjøre dette etter både hennes bestemor og mor fikk det, rasjonelt sett så er hun nestemann) på grunn av at folk tror at kvinner bare vil fikse på brystene for kosmetiske årsaker. Det er som du sier mer vanlig at det er en skikkelig grunn bak valget. 

De som burde kritiseres er legene som blir med på ønskene til de som ber om radikale forandringer eller mange av dem, vi burde slutte å kritisere de som trenger operasjonene og de som er syke og har dysmorfofobi: https://no.wikipedia.org/wiki/Dysmorfofobi

• Liker 2
Lenke til kommentar

Takk. Det er hårreisende at kvinner må gå flere år uten bryster etter å ha fått dem fjernet pga kreft eller veldig høy sannsynlighet for kreft (angelina jolie valgte å gjøre dette etter både hennes bestemor og mor fikk det, rasjonelt sett så er hun nestemann) på grunn av at folk tror at kvinner bare vil fikse på brystene for kosmetiske årsaker. Det er som du sier mer vanlig at det er en skikkelig grunn bak valget. 

De som burde kritiseres er legene som blir med på ønskene til de som ber om radikale forandringer eller mange av dem, vi burde slutte å kritisere de som trenger operasjonene og de som er syke og har dysmorfofobi: https://no.wikipedia.org/wiki/Dysmorfofobi

Hva mener du med "kvinner må gå flere år uten bryster etter å ha fått dem fjernet"?

Lenke til kommentar

Så de velger å gå flere år uten bryster etter å ha fått dem fjernet.

At disse operasjonene i det hele tatt dekkes av skattebetalerne er helt sinnssykt.

Skulle bare mangle at de fikk nye bryster. Du vet, det å amputere noe er ikke enkelt å leve med, det kødder med kroppen og holdningen din (bare en lilletå som er borte kan skape problemer) for ikke å engang snakke om de mentale og sosiale vanskene som følger med det å ikke føle seg "hel", pupper er liksom en av de første tingene du ser ved en person som forteller deg at de er en kvinne. Er som om penisen din skulle falt av, hadde det vært ok for deg å gå i flere år uten eller måtte betale for en rekonstruksjon selv, kanskje etter en lang og slitsom kamp mot kreften du har innsett du ikke kan vinne? Er det virkelig det samfunnet du ønsker? Som er egoistisk og som ikke tenker lengre enn til tuppen av sin egen penis? 

Din holdning her viser akkurat hva som er galt med samfunnet i dag. 

Endret av BuffyAnneSummers
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Igjen sier jeg ikke at menn som er usikre på størrelsen ikke eksisterer, bare at det ikke er en stor mengde menn som er usikre nok på egen størrelse til å faktisk ville gjøre noe med det.

Hadde det vært åpenbart en sterk kobling mellom penis størrelse og menns selvtillit hadde det vært en industri som tjente gode penger på det, det kan være at all logikk er lagt til side når det kommer til dette tema og at markedet ikke fungerer men anekdoter er ikke nok til å overbevise.

Jeg vil anta at penisforstørrelse er/har vært en mye mer komplisert operasjon med usikker effekt sammenlignet med implantat. Ser at det nå tilbys penisfortykkelse fra 30.000kr+ og penisforlengelse fra 50.000++ og at stadig flere menn velger slike og andre kosmetiske operasjoner så det er kanskje noe som har teknologisk kommet seg de siste årene.

Lenke til kommentar

Syntes jeg er på sin plass, syntes de fattige som er uheldige har da like rett på et "normalt" utseende som de som kan betale for seg.

Ja, skjønner det er viktigere å bruke 100 millioner på falske pupper enn å hjelpe de som faktisk trenger livsviktige medisiner som saten mener er for dyre.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/p62qMo/marias-30-kreftbehandling-dekkes-ikke-av-staten-fikk-hjelp-fra-uventet-hold

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/12yjJ/joern-55-betaler-sin-egen-kreftmedisin

Skulle bare mangle at de fikk nye bryster. Du vet, det å amputere noe er ikke enkelt å leve med, det kødder med kroppen og holdningen din (bare en lilletå som er borte kan skape problemer) for ikke å engang snakke om de mentale og sosiale vanskene som følger med det å ikke føle seg "hel", pupper er liksom en av de første tingene du ser ved en person som forteller deg at de er en kvinne. Er som om penisen din skulle falt av, hadde det vært ok for deg å gå i flere år uten eller måtte betale for en rekonstruksjon selv, kanskje etter en lang og slitsom kamp mot kreften du har innsett du ikke kan vinne? Er det virkelig det samfunnet du ønsker? Som er egoistisk og som ikke tenker lengre enn til tuppen av sin egen penis? 

Din holdning her viser akkurat hva som er galt med samfunnet i dag.

Nå er vel en lilletå langt viktigere kroppmessig enn et bryst.

Vi dekker ikke plastisk kirurgi for stygge mennesker, ikke deformert, men stygge.

Vet du i det heletatt om de dekker kosmetisk operasjon av penis om den måtte gå av grunnet kreft? Og om de operer den, ville den vært funksjonell?Vill den kunne gått opp, og jeg fått følelse i den? Om det ikke er tilfellet hadde det nok ikke hatt så mye å si for min del nei.

Hvis jeg ikke husker helt feil, er vel også du en av de som har kritisert resurser som går til mental helse, så hvor vil du at de skal ta skattepengene mine, falske pupper, eller hjelpe folk til å ikke ta livet sitt gjennom mental helsehjelp?

Norge dekker forresten heller ikke operasjoner etter amputasjon som gjør det mulig å feste protesene rett til rett i skjelettet, som er den optimale måten og bruke protest på, det er en eneste måten å funksjonelt bruke en protese daglig over lengre tid.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, skjønner det er viktigere å bruke 100 millioner på falske pupper enn å hjelpe de som faktisk trenger livsviktige medisiner som saten mener er for dyre.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/p62qMo/marias-30-kreftbehandling-dekkes-ikke-av-staten-fikk-hjelp-fra-uventet-hold

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/12yjJ/joern-55-betaler-sin-egen-kreftmedisin

Nå er vel en lilletå langt viktigere kroppmessig enn et bryst.

Vi dekker ikke plastisk kirurgi for stygge mennesker, ikke deformert, men stygge.

Vet du i det heletatt om de dekker kosmetisk operasjon av penis om den måtte gå av grunnet kreft? Og om de operer den, ville den vært funksjonell?Vill den kunne gått opp, og jeg fått følelse i den? Om det ikke er tilfellet hadde det nok ikke hatt så mye å si for min del nei.

Hvis jeg ikke husker helt feil, er vel også du en av de som har kritisert resurser som går til mental helse, så hvor vil du at de skal ta skattepengene mine, falske pupper, eller hjelpe folk til å ikke ta livet sitt gjennom mental helsehjelp?

Norge dekker forresten heller ikke operasjoner etter amputasjon som gjør det mulig å feste protesene rett til rett i skjelettet, som er den optimale måten og bruke protest på, det er en eneste måten å funksjonelt bruke en protese daglig over lengre tid.

Nå har du ikke kukken på brystet der alle kan "se" eller da. Så klarer ikke se det som en bra sammenligning. Er først når jeg er intim med noen de ser noe kukk. Alle ser at noen mangler et bryst.

Norge har en makspris ja, roten til det problemet med alt for dyre medisiner er rotet i USA og big pharma. Og noe Norge kan gjøre svært lite med, vi har ikke befolkning eller midler til og være verdensledende på medisin og styre markedet.

Derfor boikoit av enkelte medisiner. Eller kjøpt fra land som driter i patent systemet og lager samme medisin for slikk og ingenting. Som feks India. Er jo piller som koster oss 8000 per stk, som koster 30 kr i India.

Bra Norge ikke lar seg melke.

Stygg er objektivt..  

Fjerne biomasse fra kroppen fra og redde den fra en mutasjon som har gått bananas er en annen ting.

Endret av DirekteDemokrati
Lenke til kommentar

Industrien for dette eksisterer ikke av den simple grunn at de ikke har funnet ut hvordan. I hvert fall ikke på en måte som gir gode resultat. 

Lenke til kommentar

I påvente av adekvate metoder som ikke nesten garanterer at man sitter men en svær kuk som ikke fungerer.

Såvidt meg bekjent finnes det ingen metode som forstørrer penis uten betydelig risiko for alvorlige komplikasjoner.

Jeg så iallefall en dokumentar for en tid tilbake med en kar med liten penis reiste rundt i verden å undersøkte forskjellige klinikker. Han dro hjem igjen med like liten pikk.

Når den dagen kommer at operasjoner for menn blir like "enkle" som for kvinner så regner jeg med at menn renner ned operasjonssalene.

Men igjen - jeg sier ikke at alle skal operere seg. Mitt innlegg var kun ment som en påminnelse om at bryster er veldig viktig for kvinners kjønnsidentitet, selvtillit og at mange kvinner er hjulpet av implantater.

Jeg synes jeg var veldig tydelig på dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...