AnonymDiskusjon Skrevet 5. mars 2019 Del Skrevet 5. mars 2019 Lurer på hvordan folk møter pitensielle dater.. Anonymous poster hash: 4164a...841 Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 5. mars 2019 Del Skrevet 5. mars 2019 trikken jobb internet fotofestival hybelhus skole/universitet gjennom venner Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2019 Nå for tiden- tinder. Men jeg møter ikke potensielle partnere. Jeg sier sannheten. Jeg er golddigger og bare ite etter penger og en gratis middag. Gidder de likevel invitere meg er det deres problem. Det har for det leste blitt med en eller to dater, for på date 3 bør man ha sex og det gidder jeg ikke. Anonymous poster hash: 20fd5...c31 Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 5. mars 2019 Del Skrevet 5. mars 2019 ^ Da er det ikke akkurat dating du driver med. Jobb Utdanning Venners venner via fest ol. Det er de arenaene jeg har brukt. 4 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 (endret) *Tinder/datingsider *Skole/Universitetet *Gjennom venner *Fylla (Jobb er no-no for meg). Endret 9. mars 2019 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Datingsider, venners venner & pub. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 (endret) Kun internett. Er alt for sosial tilbakestående til noe annet. Jeg liker å sånn halveis kjenne personen før vi møtes ansikt til ansikt. Endret 6. mars 2019 av Skurupu 2 Lenke til kommentar
Sithric Skrevet 7. mars 2019 Del Skrevet 7. mars 2019 Eksen møtte jeg på jobb. Alle etter eksen, inkludert min nåværende kjæreste møtte jeg via Tinder eller Happn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå