Kahuna Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Stor forskjell på 1000 og 120. Men jeg har tilgode å se en m3 ute på veien i Oslo området enda. Tolker det som mange (om ikke alle sist februar registreringene av m3) ikke har skiftet hender ennå. Hva er egentlig poenget ? 120 e-trons minus noen eventuelle demobiler er på vei til sluttbrukere. Ja det er i mindretall , men det er jo som forventet. Demobilene er allerede ute og lufter seg, så min første i dag, derimot så er nok antall biler ute hos kunde=0. Etter det jeg har hørt har de stått hos forhandler siden desember i påvente av en oppdatering. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 (endret) Demobilene er allerede ute og lufter seg, så min første i dag, derimot så er nok antall biler ute hos kunde=0. Etter det jeg har hørt har de stått hos forhandler siden desember i påvente av en oppdatering.Ja det var interessant å vite ...Jeg har sett e-tron uten denne «reklamen/påklistrede skriften» på veien forleden dag. Det var kanskje ikke en demo bil det da, Endret 6. mars 2019 av syar2003 Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Ja det var interessant å vite ... Jeg har sett e-tron uten denne «reklamen/påklistrede skriften» på veien forleden dag. Det var kanskje ikke en demo bil det da, Eller en fargekombinasjon som er mer diskret? Den jeg så i dag var teksten svært lett synlig selv om jeg kun fikk et glimt ut øyekroken i snødrev og halvmørke.. Fortsatt ingen på elbilforum som kan fortelle at de har fått bilen sin men har du en link til artikkel av typen "Jon(48) er første kunde i Norge som fikk Audi e-tron" så leser jeg den gjerne. Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 7. mars 2019 Del Skrevet 7. mars 2019 Eller en fargekombinasjon som er mer diskret? Den jeg så i dag var teksten svært lett synlig selv om jeg kun fikk et glimt ut øyekroken i snødrev og halvmørke.. Fortsatt ingen på elbilforum som kan fortelle at de har fått bilen sin men har du en link til artikkel av typen "Jon(48) er første kunde i Norge som fikk Audi e-tron" så leser jeg den gjerne. Mener Audi (Dahles Auto Fredrikstad) nevnte at de begynner utlevering i uke 12. Tok forøvrig en av demobilene ut på tur en times tid. Du verden for en snasen bil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå