Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjærlighetssorg over en jeg var forelska i.

Anbefalte innlegg

Jeg hadde følelser for en eldre gutt, og vi snakka ofte med hverandre.

Dette medførte også at vi sendte bilder og videoer til hverandre.

I januar la han ut bildene og videoene (av meg) på sin egen Facebook-profil. Han sendte disse til andre mennesker. Navnet mitt og ansiktet mitt ble med. 

Jeg har anmeldt han til politiet, og det var ubehagelig at det skjedde. 

Nå sitter jeg her med en slags kjærlighetssorg. 

Vi ble aldri sammen, men jeg mista følelsene for han etter det han gjorde mot meg. 

Dessuten har jeg mista sexlyst og kjærlighetslyst på grunn av alt dette. 

Er det flere her som har opplevd det samme?

Hvordan kan jeg mestre dette? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veldig jævlig gjort av ham og forståelig at det gjør veldig vondt for deg.

Det beste du kan gjøre, i min mening, er å prøve å legge dette bak deg og prøve å involvere deg minst mulig.

Tenk at de som evt har sett disse bildene har sett dette tusen ganger før. Dette er ikke noe nytt og ikke noe de går å tenker på. Det eneste du oppnår ved å tenke på dette er å rive deg selv ned. Det er bare du som opplever dette som en enorm lampe.

Hos alle de som så bildene så har de allerede glemt det, bortsett fra når de minnes på det. Om en stund så har alle glemt det.

Det blir vanskelig å distansere seg med det første, men det blir enklere med tiden. Du kan jo ikke fullstendig ignorere det som har skjedd og du må for all del gå videre rettslig, men forsøk å ikke tenk på det til daglig.

Jeg har et familiemedlem som opplevde noe traumatisk og som jeg vil sidestille med din opplevelse. Han tok det også svært tungt i lang tid og det gikk ut over hans egen selvtillit, sexlyst og tillit til nye kjærester. Men det går over.

Alle vi andre som er friske til sinns vet at det er han som er syk. Ved å legge deg ut viste han alle som står ham nær at han er en farlig og ondskapsfull person.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...