Gå til innhold

Kvinner og parkering.....

salte aper

Anbefalte innlegg

Det er en parkeringsplass som tilhører flere firmaer i Kristiansand,

parkeringsplassene er private og det står merket på flere språk at dette ikke er en offentlig parkeringsplass.

Det kommer ei dame som kjører rett inn på en av mitt firmas

parkeringsplasser, parkerer og går ut for å lete etter billettautomaten.

Hun går ut av parkeringsplassen og finner seg et vanlig parkometer langs en av gatene i kr.sand sentrum. Det står ingen bil parkert like ved

parkometeret. Hun stapper på penger og venter. Etter å ha ventet litt

begynner hun å dunke i parkometeret. Etter å ha dunket litt stapper hun

på mer penger. Så dunkes det litt. Etter endel leting både under og bak

parkometeret finner hun ingen billett.

Hun trenger hjelp! Hun går til et gatekryss og få med seg en annen dame (med 3 unger) og får hun med seg ned til parkometeret. Hun peker på stedet hun har parkert og vil gjerne ha en billett. Nå begynner den andre damen å fikle med parkometeret. Se for deg 2 voksne damer og 3 barn som prøver å få en billett ut av et parkometer til MIN

parkeringsplass. Jeg stod i vinduet på andre siden av gaten som

parkometeret står og hadde GOD utsikt, men sa jeg noe ? Nope. Vel for å fortsette på historien så ga damen med ungene opp og gikk.

Damen som hadde feilparkert fant seg et nytt offer å spørre, nemlig en

eldre mann som så ut til å være rundt 80 og hadde mye sannsynlig også feilparkert på en av de andre parkeringsplassene. De så ikke ut til å bli enige, men mens de to pratet (et lite stykke unna parkometeret) så kom det en bil som parkerte nettopp ved det omtalte parkometeret. Damen gikk opp til parkometeret igjen og begynte atter en gang å mishandle det på jakt etter en billett. Dere skulle ha sett fyren som parkerte ved parkometeret. Han hadde jo tenkt å hive på penger, men før han får gått ut av bilen så er det ei galen dame som mishandler HANS parkometer. Det var virkelig morsomt å se på. Fyren i bilen sier noe til damen som forsvinner. Jeg antok da at hun hadde forstått situasjonen og at fyren var glad for all den gratis parkeringstiden han hadde fått.

Etter 3-4 minutter dukket hun jammen med opp igjen. Hun gikk inn på

parkeringsplassen og jeg antok at nå kjører hun, men nei og atter nei.

Hun hadde bare sett seg ut enda ett nytt offer på andre siden av

parkeringsplassen. Det var en fyr som drev og spiste pølser. Denne damen SKULLE ha billett. Det så ut som om pølsefyren fikk forklart henne hvor landet lå for hun gikk litt frem og tilbake på parkeringsplassen før hun tok bilen og forsvant. Jeg antar at moroa er over for denne gang, men med et sånt stabeis så er jeg ikke sikker på om hun holder seg borte.

Moderator kommenterer: Satt teksten til normal størrelse

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...