Gå til innhold

Trenger ny minimum 55" TV! Noen forslag?

Anbefalte innlegg

En venn vil svært gjerne ha en ny tv som er minst 55" og ikke koste mer enn 7000kr. Er det noen tv'er som er til å anbefale i den prisklassen, hva?

bruksområder: casual tv-titting, litt film-titting og det er vel bare det. 

krav: minimum 55", makspris = 7000kr

antar at jeg har mye å velge mellom her, men må jo spørre om det er noe dere anbefaler.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flere av disse har gjort det bra på tester:

https://prisguiden.no/kategorier/tv?f[p][]=4500&f[p][]=7000&f[70][]=55&f[70][]=65&f[1022][]=Ultra%20HD%20(4K)

Personlig er jeg fan av Samsung, LG og Sony,

velger du en av disse blir nok ikke vennen din skuffet. :)

Steikevære! det var jo en finfin samleside det der da. fant flere kandidater. skal google meg litt gjennom de skjermene. blir dog ingen Samsung på vennen min fordi han er møkklei samsung tv'er (han holder seg til i kaldt klima, og han har hatt 3 ulike samsung tv'er som alle har fått feil av en eller annen grunn), så det blir som du sier enten LG eller Sony på han. :) Takker så meget for tipsene!

Endret av Seawanderer
Lenke til kommentar

Hvis man setter opp prisvarsel på prisjakt.no er det av og til mulig å få tak i Samsung Q6 55" til 7990. Ellers har man Sony XF8505 til 6990 nå. Philips PUS8503 til 7490 hvis man liker Ambilight. 

Alle de er gode tv'r. Samsung sin NU8005 er en ganske habi TV, spesielt hvis man ser på at man får 65" til 9990. 

Om man bor i kaldt klima eller ikke burde være relativt uvesentlig... Man har da stort sett samme innetemperatur uansett hvor man bor. LG har jeg aldri vært spesielt glad i, synes ikke de er flinke med bildeprosessering. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...