steinjarle Skrevet 4. mars 2019 Del Skrevet 4. mars 2019 Men bare noen få kunder vil kunne få bil i år.Nå er prisene på DS 3 Crossback E-tense klare Lenke til kommentar
keramikklampe Skrevet 4. mars 2019 Del Skrevet 4. mars 2019 Gleder meg veldig til denne bilen. Har høye forventninger. Blir dette første rimelig elbil med luksus komfort mon tro... 1 Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 4. mars 2019 Del Skrevet 4. mars 2019 Det virker som om det er mange om beinet for å bli nye Leaf nedover i segmentene. Blir spennende å se hva som skjer hvis noen stikker ifra og får produsert biler i større monn. Forhåndstegning gir ikke rom for nye aktører i all evighet. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 5. mars 2019 Del Skrevet 5. mars 2019 Bildet ligner mye på den større DS7 Crossback Hybrid. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 11. mars 2019 Del Skrevet 11. mars 2019 Gleder meg veldig til denne bilen. Har høye forventninger. Blir dette første rimelig elbil med luksus komfort mon tro... Luksus til 320.000,-?Komfort i en Peugeot? Haha, der har du ting som absolutt ikke henger sammen, så jeg tror du kommer til å bli skuffet. Med mindre du er en av de som tenker at Lexus er Luksus og VW er premium. I så fall bør du prøve andre biler på markedet. Start i en Panamera! Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 11. mars 2019 Del Skrevet 11. mars 2019 Er det noen grunn til å kjøpe denne når Tesla Model 3 SR faktisk vil kunne leveres i større volumer, koster om trent det samme, og har lengre rekkevidde? Lenke til kommentar
keramikklampe Skrevet 11. mars 2019 Del Skrevet 11. mars 2019 Luksus til 320.000,-? Komfort i en Peugeot? Haha, der har du ting som absolutt ikke henger sammen, så jeg tror du kommer til å bli skuffet. Med mindre du er en av de som tenker at Lexus er Luksus og VW er premium. I så fall bør du prøve andre biler på markedet. Start i en Panamera! Det var to kriterier der, at det var elbil og at det var i "rimelig" segmentet. Må vel også innrømme at jeg aldri har kjørt en DS før, men basert på andre folk som har fått det som leiebil, så skal det være ganske bra. DS skal jo være ett luksus/premium segment? Og at den ikke bare er levert med ventilerte seter, men også massasje seter, det må da være en liten stjerne? Lenke til kommentar
teitur Skrevet 11. mars 2019 Del Skrevet 11. mars 2019 Er det noen grunn til å kjøpe denne når Tesla Model 3 SR faktisk vil kunne leveres i større volumer, koster om trent det samme, og har lengre rekkevidde?Jeg kan tenke på noen faktorer som kan gi utslag for folk (altså ikke ting jeg selv ville lagt vekk på, eller nødvendigvis mener)- Man sitter høyere (vil jeg anta) - Stor bakluke - Smak og behag - tvilsom byggekvalitet/servicesituasjon hos Tesla 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå