thklinge Skrevet 11. mars 2019 Del Skrevet 11. mars 2019 (endret) Bilen min klarer 304 km/t. Er ikke noe must for meg å holde den hastigheten (selv om jeg har kjørt i 270), men jeg liker at et produkt er gjennomtestet og bygd for en ekstrem ytelse. Det er bare en måte å gjøre ting på: Skikkelig.Mer relevant, og et tema for Volvo, er at Pilot Assist bare klarer 140 km/t (i hvert fall på XC90). Igjen, ikke et problem i hverdagen for Nordmenn, men på Amerikanske highways f.eks. går det ofte fortere enn 85 miles, men da henger ikke Pilot Assist med. Endret 11. mars 2019 av thklinge Lenke til kommentar
Mastiff Skrevet 11. mars 2019 Del Skrevet 11. mars 2019 thklinge, problemet ditt er vel at det er snøskuterføre mer av året oppe hos deg enn det er Porsche-føre! Eller bruker du den om vinteren også? Og er det en spesiell grunn til at du har "Turbo" som merke hvis du fremdeles har Carrera GTS 4? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 11. mars 2019 Del Skrevet 11. mars 2019 Bruker den hele året, dette var lørdag: Har ikke bytta avataren nei, det er så mye stress Lenke til kommentar
Mastiff Skrevet 12. mars 2019 Del Skrevet 12. mars 2019 Nei, det er jo mye enklere å bytte bil... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå