Gå til innhold

røyk i kabinettet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"liten ting" i en fiskebutikk som lager røyk for sanne slags Frogger? :no: Jeg må si at jeg ikke har en anelse om hva du prøver å forklare...

Tørris er jo kanskje noe de kan ha i en fiskebutikk. Det utvikler en røyk når det smelter (kommer i kontakt med vann). Er ikke sikker på om den greia er så lur å ha i kabinettet.

På disco og slikt bruker de røykmaskiner som bruker bananolje. Røyken oppstår når den blir sprøytet gjennom en oppvarmet dyse. Røyken er ganske varm når den i begynnelsen. Mange vil være skeptisk til å montere ekstra varmeelement inne i maskina si..

Ideen er derimot veldig bra. Det hadde jo vært greit med litt røyk i maskina av og til...for effekten sin skyld. For tiden er jeg ganske skeptisk til ting som ryker i maskina mi... ;)

Lenke til kommentar

tørris er vel rett og slett karbondioksid i fast form, eller? så når det smelter, blir det bare karbondioksid igjen...en lærer på skolen min er helt vill når det gjelder casemodding og slikt, og han sier at han bruker en liten røymaskin-greie(han hadde et navn) til å se hvordan lufta sirkulerte inni der, og hvordan viftene kunne stå for optimal utsuging/innsuging/sirkulasjon. men da hadde han ikke på noe hw(bortsett fra vifter seff), fordi han rett og slett ikke turte. selv om jeg tviler sterkt på at damp kan kortslutte kretsene dine, fordi det leder nesten ikke strøm, ville jeg aldri i verden prøvd med en røykmaskin inni pc'n.

men det hade vært sykt kult da, med laser og greier. men da ville jo viftene suge ut røyken og...hehe, tenk deg brannvesenet renner inn på TG og spruter ned alt som er og kortslutter altmulig :)

Lenke til kommentar
En lærer på skolen min er helt vill når det gjelder casemodding og slikt, og han sier at han bruker en liten røymaskin-greie(han hadde et navn) til å se hvordan lufta sirkulerte inni der, og hvordan viftene kunne stå for optimal utsuging/innsuging/sirkulasjon. men da hadde han ikke på noe hw(bortsett fra vifter seff), fordi han rett og slett ikke turte. selv om jeg tviler sterkt på at damp kan kortslutte kretsene dine, fordi det leder nesten ikke strøm, ville jeg aldri i verden prøvd med en røykmaskin inni pc'n.

det var ikke Heizer han kalte det for?

Det er ihvertfall røykmaskin... Den bruker en slags olje for å få røyk, så de kortslutter ikke noe! (Men røyken er JÆ**** tørr å puste i!)

Dyre er de også :p

Endret av jonhs
Lenke til kommentar

dette har vært oppe i et topic før, og en der påsto at den røyk-på-boks-greia la fra seg et slags klissete belegg! uansett om det leder strøm eller ikke, så er det ikke særlig kult med et klissete belegg i hele PC-en

Endret av AutoExec
Lenke til kommentar
dette har vært oppe i et topic før, og en der påsto at den røyk-på-boks-greia la fra seg et slags klissete belegg! uansett om det leder strøm eller ikke, så er det ikke særlig kult med et klissete belegg i hele PC-en

var det jeg hadde en mistanke om... men ett slik belegg legges igjenn av alle typer røyk..

å når det gjelder det å putte røyk mellom to lag med plexi, så vil ikke det gå heller...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...