Svein-Erik Hole Skrevet 4. mars 2019 Del Skrevet 4. mars 2019 Elon Musk: Viser fram Tesla Model Y om en drøy uke Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 4. mars 2019 Del Skrevet 4. mars 2019 "Konkurs innen 2020"- uname -l 4 Lenke til kommentar
Gjest Sletttet+98134 Skrevet 4. mars 2019 Del Skrevet 4. mars 2019 "Konkurs innen 2020" - uname -l Hadde det vært mulig med én eneste Tesla-relatert tråd uten at dere oppfører dere som småunger? Lenke til kommentar
Espen Hugaas Andersen Skrevet 4. mars 2019 Del Skrevet 4. mars 2019 Noe annet som også ble kjent er at den vil ligne en del på Model 3, og den får ikke falkedører. Om denne bilen er godt gjennomført ville det ikke overrraske meg om Tesla kan selge 10-20.000 av disse i Norge i 2021. 5 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 4. mars 2019 Del Skrevet 4. mars 2019 Hadde det vært mulig med én eneste Tesla-relatert tråd uten at dere oppfører dere som småunger? Nei 2 Lenke til kommentar
ChrZZ Skrevet 4. mars 2019 Del Skrevet 4. mars 2019 Menne...Tesla Model X er jo allerede en liten "SUV" å regne. Dette må jo da bli en micro-"SUV". 3 Lenke til kommentar
bharald Skrevet 4. mars 2019 Del Skrevet 4. mars 2019 Dette kan bli en spennende nyhet. Det gjenstår å se hva det betyr i spesifikasjoner, men 1) tredje seterad kan bety mer bagasjerom enn modell 3. 2) Manglende falkevingedører kan bety taklastmuligheter (og mindre tid på verksted) 3) cuv bør bety hengerfeste Til 10% høyere pris enn modell 3 og 10% mindre rekkevidde kan dette bli innertier sml familiebilsegmentet i Norge. Selv om hengerfeste på model s eller taklast på model x ville stått høyere på min personlige ønskeliste, kan model y bli løsningen for svært mange familier. 5 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 4. mars 2019 Del Skrevet 4. mars 2019 Menne...Tesla Model X er jo allerede en liten "SUV" å regne. Dette må jo da bli en micro-"SUV". Model X er vel ikke akkurat liten. 5 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 4. mars 2019 Del Skrevet 4. mars 2019 Menne...Tesla Model X er jo allerede en liten "SUV" å regne. Dette må jo da bli en micro-"SUV". Er Model X liten? Sammenlignet med hva da, en flyplass? 2 Lenke til kommentar
missi Skrevet 4. mars 2019 Del Skrevet 4. mars 2019 Dette er jo ingen nyhet? Dette har vi jo visst i snart et år. Men fin fin anledning til å få fokuset vekk fra sviktende salg for S,X og 3, pluss masseoppsigelser og likviditetsproblemer. 2 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 4. mars 2019 Del Skrevet 4. mars 2019 Dette er jo ingen nyhet? Dette har vi jo visst i snart et år. Men fin fin anledning til å få fokuset vekk fra sviktende salg for S,X og 3, pluss masseoppsigelser og likviditetsproblemer. Ja, det er tydelig at investorene til selskapet ikke har peiling. De skulle lest kommentarfeltet på diskusjon.no 5 Lenke til kommentar
Espen Hugaas Andersen Skrevet 4. mars 2019 Del Skrevet 4. mars 2019 (endret) Menne...Tesla Model X er jo allerede en liten "SUV" å regne. Dette må jo da bli en micro-"SUV". Jeg gjetter på omkring 4,7-4,8 meter lengde, 1,9 meter bredde uten speil og 1,6-1,65 meter høyde. Det plasserer den mellom i-Pace og e-tron. Model X er en del større enn e-tron. Endret 4. mars 2019 av Espen Hugaas Andersen 3 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 4. mars 2019 Del Skrevet 4. mars 2019 Model X er jo større enn Q7 og Q8. Helt utrolig at X her blir kalt for "liten" 7 Lenke til kommentar
Falsum Skrevet 4. mars 2019 Del Skrevet 4. mars 2019 Menne...Tesla Model X er jo allerede en liten "SUV" å regne. Dette må jo da bli en micro-"SUV". Vel, jeg synes naboens Model X ser ut som en rimelig høy og stor børstraktor der den står parkert ved siden av min 1. gen Leaf. Hvis dette er en liten bil må dette være i sammenligning med de aller største (og mest vulgære) SUV-ene som Q7, X5, X6 etc. Vil tippe at det er et ganske enormt marked for de litt mindre kompaktSUV-ene, i konkurranse med biler som Qashqai, Rav4, CR-V, CX-3, Tiguan/T-roc, Kuga, Mokka m.fl. 2 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 4. mars 2019 Del Skrevet 4. mars 2019 (endret) Her kan man sammenligne størrelser på de fleste biler i dag. Jeg greier ikke å finne en SUV som leveres på det europeiske markedet i dag, som er større en X på bredde og lengde. Kanskje dere finner en?EDIT: Fant en. BMW X7 Endret 4. mars 2019 av bshagen Lenke til kommentar
Espen Hugaas Andersen Skrevet 4. mars 2019 Del Skrevet 4. mars 2019 Model X er liten, ved siden av Cadillac Escalade ESV og andre lignende digre amerikanske SUV. 1 Lenke til kommentar
oophus Skrevet 4. mars 2019 Del Skrevet 4. mars 2019 (endret) Ja, det er tydelig at investorene til selskapet ikke har peiling. De skulle lest kommentarfeltet på diskusjon.no Tesla nådde sin høyeste topp i 2017, og går som ei jo-jo i ettertid så det er ikke særlig konsensus hos investorene og det ligger stor usikkerhet i aksjen. Hva mener du egentlig med at "de har peiling"? Angående Tesla Model Y, så blir det jo spennende å se. AR/HUD er det vell på tide at de får nå? Endret 4. mars 2019 av oophus3do 4 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 4. mars 2019 Del Skrevet 4. mars 2019 Hva mener du egentlig med at "de har peiling"? Jeg skrev at de "ikke har peiling" 1 Lenke til kommentar
Dovreekspressen Skrevet 4. mars 2019 Del Skrevet 4. mars 2019 Hadde det vært mulig med én eneste Tesla-relatert tråd uten at dere oppfører dere som småunger? Oh, the irony... Fleskefjeset faktisk. 3 Lenke til kommentar
oophus Skrevet 4. mars 2019 Del Skrevet 4. mars 2019 Jeg skrev at de "ikke har peiling" Stemmer. Min feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå