connect Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Jeg prøver å kompilere gaim 0,74 og får bare opp dette: # ./configure checking for a BSD-compatible install... /usr/bin/ginstall -c checking whether build environment is sane... configure: error: ls -t appears to fail. Make sure there is not a broken alias in your environment configure: error: newly created file is older than distributed files! Check your system clock Ja, jeg har sjekket klokken den er rikitg... har prøvd å stille den fram et år, har prøvd å touch'e fiilene fra tar.bz2 fila... men det blir likevell samme feilmld. Noen ideer? Lenke til kommentar
kattemat Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Fungerer 'ls -t' som den skal? Den skal vel sortere på tid. Så da bør filene automake lager komme før alle filene i pakken når det sorteres på denne måten... Det første jeg tenkte på iallfall... Lenke til kommentar
connect Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 prøvde å lage en testfil og tok ls.. den kom sist (alfabetisk)... og ls -t den kom først dette er merklig synes jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå