micro99sAe Skrevet 3. mars 2019 Del Skrevet 3. mars 2019 Vi er begge 19 år og har vært sammen i 4,5 måneder, og det har ikke vært noe sex for oss. Hele tiden ble brukt til å gjøre andre søte ting sammen, og for å være ærlig har jeg ingenting i mot det. Jeg bare lurte på hvor vanlig dette er blant par, om vi liksom er de eneste in our neighborhood xD Lenke til kommentar
Populært innlegg Tan28 Skrevet 3. mars 2019 Populært innlegg Del Skrevet 3. mars 2019 Alderen tatt i betraktning høres det helt fryktelig ut. 10 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 4. mars 2019 Del Skrevet 4. mars 2019 Har dere ikke hatt sex siden dere ble sammen? Har du snakket med henne om det? Kan det være religiøse eller medisinske årsaker? Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 4. mars 2019 Del Skrevet 4. mars 2019 Fra mitt ståsted høres det ekstremt uvanlig ut. I deres alder er man vanligvis som kaniner på dette stadiet med mindre det er kulturelle sperrer som står til hinder. 5 Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 4. mars 2019 Del Skrevet 4. mars 2019 Jeg tenker at det ikke er vanlig eller uvanlig. Det er helt greit, om begge er enige i det. Det viktigste er å kommunisere om det og bli enige i hvordan man vil ha det. 3 Lenke til kommentar
micro99sAe Skrevet 5. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2019 Har dere ikke hatt sex siden dere ble sammen? Har du snakket med henne om det? Kan det være religiøse eller medisinske årsaker? Hun er fra Øst Europa, tenker det er kulturen som kan være forskjellig, men har ikke veldig mye kunnskap om dette Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 5. mars 2019 Del Skrevet 5. mars 2019 Er det en språkbarriere her? Dere må snakke sammen, lære hverandre å kjenne. Det er f.eks ikke uvanlig blant troende katolikker at de venter med sex til ekteskapet. Øst-europeere kan være litt mer tradisjonelle og konservative enn oss nordboere på slike områder. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. mars 2019 Del Skrevet 5. mars 2019 Vi er begge 19 år og har vært sammen i 4,5 måneder, og det har ikke vært noe sex for oss. Hele tiden ble brukt til å gjøre andre søte ting sammen, og for å være ærlig har jeg ingenting i mot det. Jeg bare lurte på hvor vanlig dette er blant par, om vi liksom er de eneste in our neighborhood xD Er du sikker på at dere er sammen? Anonymous poster hash: f5653...4a8 6 Lenke til kommentar
micro99sAe Skrevet 5. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2019 Er du sikker på at dere er sammen? Anonymous poster hash: f5653...4a8 Ja, for meg er det ingen spørsmål om det Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Er det ikke en fordel å forhøre seg med henne om hun har samme oppfatning? Jeg vil anbefale deg å kommunisere med henne istedenfor med oss. Lenke til kommentar
BMW 5-serie 535D Skrevet 23. mars 2019 Del Skrevet 23. mars 2019 Det er ekstremt uvanlig, jeg har faktisk ikke hørt om det tidligere om dere ikke er religiøse. I deres alder og den korte tiden dere har vært sammen er det normalt med sex omtrent hver dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg