Cambridge Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Har satt inn hovedkortet før jeg satt de andre delene, det har stått i en uke uten noen deler på. er det stor sjangs for at det korslutter når man tar på det da????????? Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Nei, men hvorfor ikke bare bruke antistatisk pose eller armbånd for sikkerhetskyld. Og det holder med 1 spørsmåltegn. Lenke til kommentar
SunKing Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Nei, men hvorfor ikke bare bruke antistatisk pose eller armbånd for sikkerhetskyld. Og det holder med 1 spørsmåltegn. Vil bare gjøre oppmerksom på at en antistatisk pose er elektrisk LEDENDE på utsiden, og vil ikke hjelpe deg noen ting i en slik situasjon. Det beste er armbånd, koblet til kabinettet. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Har satt inn hovedkortet før jeg satt de andre delene, det har stått i en uke uten noen deler på. er det stor sjangs for at det korslutter når man tar på det da????????? Slike støt som som oftest til sekundet du slår på pcen. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Har satt inn hovedkortet før jeg satt de andre delene, det har stått i en uke uten noen deler på. er det stor sjangs for at det korslutter når man tar på det da????????? Jeg brukte ikke anti statisk armbånd og lignende når jeg bygde PC'n min, men for sikkerhets skyld kanskje? Og forresten.. Estetisk støt? Lenke til kommentar
westa Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) Hei, det er ikke nødvendig med antistatiske matter og armbånd. Hovedkortet ditt er vel koblet til PSU? Da er det jordet til kabinett, legg så de antistatiske posene på kabinettet, og alt har samme potensial. Jeg pleier også alltid være borti kabinettet HELE tiden mens jeg installerer RAM og kort. Unngå ullklær. Endret 21. desember 2003 av westa Lenke til kommentar
Swein Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Estetisk? Han mener statisk elektrisitet Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Estetisk? HØrtes eksotisk ut Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Jeg lurte også veldig på hva et estetisk støt var. Kanskje det finnes ting som er så grusomt stygge at man får støt av dem? Noen? bfisk Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Estetisk? Estetisk støt er når fatteren har tyvkopler juletrelysa, får seg en karamell når stjerna skal settes på slik at han fremfører svanesjøen tre ganger rundt juletreet før han går i spagat foran tven. God Jul Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) Estetisk støt er det du risikerer å få når du pakker ut et Q-tec kabinett Ja, og God Jul EDIT; det er ikke farlig å montere resten av delene på hovedkoret selv om det har stått i maskinen i en ukes tid. bare ta ut strømkabelen og bygg ivei. Jeg undrer jo litt på hvorfor du satte inn hovedkortet lenge før det andre da ivrig? Endret 21. desember 2003 av vladnag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå