kjelldell Skrevet 5. mars 2019 Del Skrevet 5. mars 2019 Kjøpte en til sønnen min nå, og han er veldig fornøyd. Lader utrolig raskt! Fint at hurtiglader og silikondeksel følger med i pakken. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 5. mars 2019 Del Skrevet 5. mars 2019 Mye bra for pengene, hvorfor bruke 17 000 kr på en S10+ når man har denne. Men noen må sikkert ha det lille ekstra og raskeste. Den eneste S10+ modellen som koster 17 000 er keramisk og har 1TB lagring, på hvilken måte stiller disse to i samme klasse? Du får heller Sammenligne med S10e som koster rundt 7000kr, eller enda bedre, Samsung A7 som koster mindre enn denne, kommentaren din er i beste fall uinformert, og i værste fall bare tåpelig. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 5. mars 2019 Del Skrevet 5. mars 2019 Den eneste S10+ modellen som koster 17 000 er keramisk og har 1TB lagring, på hvilken måte stiller disse to i samme klasse? Du får heller Sammenligne med S10e som koster rundt 7000kr, eller enda bedre, Samsung A7 som koster mindre enn denne, kommentaren din er i beste fall uinformert, og i værste fall bare tåpelig. Fant han som sløste 10k+ på en mobil Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 5. mars 2019 Del Skrevet 5. mars 2019 Fant han som sløste 10k+ på en mobil Jeg betalte den nette sum av 0kr for min mobil, så der bommer du igjen så grovt du kan Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 Interessant telefon, men står over. Sånn passe stygt at det står MOTOROLA på fremsiden av telefonen. Sier du det? Syns det er bra jeg, liker navnet Motorola Men det er vel en smaksak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg