fjarle Skrevet 3. mars 2019 Del Skrevet 3. mars 2019 Motorola skreller vekk irritasjonsmomenter.TEST: Motorola Moto G7 Plus Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 3. mars 2019 Del Skrevet 3. mars 2019 Mye bra for pengene, hvorfor bruke 17 000 kr på en S10+ når man har denne. Men noen må sikkert ha det lille ekstra og raskeste. 1 Lenke til kommentar
...... Skrevet 3. mars 2019 Del Skrevet 3. mars 2019 Interessant telefon, men står over. Sånn passe stygt at det står MOTOROLA på fremsiden av telefonen. Lenke til kommentar
BigZ12 Skrevet 3. mars 2019 Del Skrevet 3. mars 2019 Kan noen bekrefte LDAC og AptX HD støtte? Vurderer å kjøpe en billig Android telefon som har støtte for de BT codecs. Xiaomi Mi A2 var aktuell, men forstår det sånn at den har kun AptX etter Android 9 oppdatering?! 1 Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 3. mars 2019 Del Skrevet 3. mars 2019 Kan noen bekrefte LDAC og AptX HD støtte? Vurderer å kjøpe en billig Android telefon som har støtte for de BT codecs. Xiaomi Mi A2 var aktuell, men forstår det sånn at den har kun AptX etter Android 9 oppdatering?! Hva slaga codex er det? Aldri hatt problem å spille av noe med vlc. Lenke til kommentar
asshole Skrevet 3. mars 2019 Del Skrevet 3. mars 2019 (endret) Interessant telefon, men står over. Sånn passe stygt at det står MOTOROLA på fremsiden av telefonen. ser det står "MOTO" på g5 plus. har faktisk ikke lagt merke til det før. uansett teit at de byttet til "motorola", det er litt mer ukult Endret 3. mars 2019 av asshole Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 3. mars 2019 Del Skrevet 3. mars 2019 (endret) Hva slaga codex er det? Aldri hatt problem å spille av noe med vlc. Det er en kodek for Blåtann audio. Med LDAC eller AptX HD, såfremt det brukes sammen med audioutstyr som støtter det, vil du få bedre lyd via BT. Endret 3. mars 2019 av Uderzo 1 Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 3. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2019 BigZ12: https://www.tek.no/filer/g7pluslyd.png Den støtter LDAC og AptX HD 1 Lenke til kommentar
BigZ12 Skrevet 3. mars 2019 Del Skrevet 3. mars 2019 BigZ12: https://www.tek.no/filer/g7pluslyd.png Den støtter LDAC og AptX HD Da blir Sony WH-1000MX3 og RBH Prostereo H2 headsettene mine glade Takk for svar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. mars 2019 Del Skrevet 3. mars 2019 Så var dette med VoLTE/4G-tale helt glemt igjen. Dette er jo veldig viktig nå som 3G skal legges ned, for da blir det en reise tilbake i tid å sitte med en slik gammeldags telefon. Lenke til kommentar
per parker Skrevet 3. mars 2019 Del Skrevet 3. mars 2019 (endret) BigZ12: https://www.tek.no/filer/g7pluslyd.png Den støtter LDAC og AptX HD Da blir Sony WH-1000MX3 og RBH Prostereo H2 headsettene mine glade Takk for svar. Vær obs på att ofte er ldac støtte oppgitt i de spesifikasjonene , men støttes ikke i praksis. Opplevde det samme med min Nokia 7+. Sony headsettet fungerer kun med aptx hd og ikke ldac. Endret 5. mars 2019 av per parker Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 3. mars 2019 Del Skrevet 3. mars 2019 BigZ12: https://www.tek.no/filer/g7pluslyd.png Den støtter LDAC og AptX HD Da blir Sony WH-1000MX3 og RBH Prostereo H2 headsettene mine glade Takk for svar. Vær obs på att ofte er ldac støtte oppgritt i de spesifikasjonene , men støttes ikke i praksis. Opplevde det samme med min Nokia 7+. Sony headsettet fungerer kun med aptx hd og ikke ldac. LDAC er nå en inkludert del av android 8 og oppover. Det må først aktiveres i innstillinger hvor det kan ligge litt begravd. Lenke til kommentar
per parker Skrevet 4. mars 2019 Del Skrevet 4. mars 2019 LDAC er nå en inkludert del av android 8 og oppover. Det må først aktiveres i innstillinger hvor det kan ligge litt begravd. Skulle tru det ja. Men selv om valget er der, så kan det ikke aktiveres i maskinvaren. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 4. mars 2019 Del Skrevet 4. mars 2019 (endret) Skulle tru det ja. Men selv om valget er der, så kan det ikke aktiveres i maskinvaren. Korrekt. LDAC er gratis for mobilprodusentene å ta i bruk, men det er opp til dem hvorvidt de gjør det eller ei.Mao. det er ingen garanti for LDAC er inkludert. Men i og med det er gratis så vil jeg tro at det er ganske vanlig blant mobiler som blir levert med Android 8 eller nyere. Endret 4. mars 2019 av Uderzo Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. mars 2019 Del Skrevet 4. mars 2019 Ser de har flyttet fingeravtrykksleseren til baksiden. Følger det med silikondeksel med passende hull? Tror det har reddet min G6+ fra knusedøden et par ganger. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 4. mars 2019 Del Skrevet 4. mars 2019 Noen som har oversikt over stråleverdiene på denne telefonen? Motorola har hatt telefoner med relativt lav stråling 0.8 til 1.2 ( eller lavere ) men så ikke noe i farta og det er heller ikke nevnt av tester. Lenke til kommentar
BigZ12 Skrevet 4. mars 2019 Del Skrevet 4. mars 2019 Skulle tru det ja. Men selv om valget er der, så kan det ikke aktiveres i maskinvaren. Såå...., kan det aktiveres i Motorola Moto G7 Plus? Lenke til kommentar
per parker Skrevet 4. mars 2019 Del Skrevet 4. mars 2019 Såå...., kan det aktiveres i Motorola Moto G7 Plus? Tror faktisk noen må teste det opp mot Sony utstyr for og få ett sikkert svar. (Kanskje prøve og få tek.no eller itavisen til å inkludere det i sine tester)? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 4. mars 2019 Del Skrevet 4. mars 2019 Her er i alle fall SAR på modellen, noe som burde vært med i testen : Head SAR : 0.778 W/KgBody SAR : 1.732 W/Kghttps://www.devicespecifications.com/en/model-sar/d9164f02 Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 4. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2019 (endret) Isbilen: Deksel med hull for fingerprint følger med i esken Noen etterlyste 4G Tale / VoLTE - det er støttet. Bildene av telefonen er tatt etter at jeg flyttet tale-SIM-et mitt videre til en annen telefon og derfor er ikke ikonet synlig.BigZ12: Prøver 1000XM2-ene mine på den nå og får både AptX HD og LDAC med dem. Men også massivt buggorama hvis jeg prøver å bytte mellom dem - til slutt stoppet all lyd og jeg måtte restarte telefonen. Oh well! Man klarer seg vel med én høykvalitets-BT-kobling av gangen Endret 4. mars 2019 av fjarle 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg