Cocheeze Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Har et problem som kun dukker opp når jeg kjører mIRC(har også brukt andre IRC-klienter). Problemet består i at jeg får blåskjerm når jeg kjører IRC. Det skjer ikke sånn med en gang, men det skjer etter en stund. Feilmeldingen på blåskjermen er: IRQL not less or equal. Har prøvd å låse IRQ'n på nettverkskortet. Men dette hjalp ikke noe særlig. Er det noen som har hatt dette problemet og/eller vet noen løsninger som faktisk fungerer. Kjører WinXP Professional Edition på AMD 1600+ CPU. Mvh Cocheeze Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Dette treng jo ikkje ha noko med IRC å gjera. Sikker på at du ikkje har fått samme feilmeldinga andre gongar? Lenke til kommentar
Cocheeze Skrevet 5. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2002 Klart det har noe med IRC å gjøre. Kjenner andre folk som har samme problemet. Hadde maskinen stående på i 3 dager sammenhengende uten bruk av IRC. Starta opp IRC og maskinen gikk ned en time senere med feilmeldingen: IRQL not less or equal. cocheeze Lenke til kommentar
fondus Skrevet 28. mars 2002 Del Skrevet 28. mars 2002 Hvilket nettverk bruker du? DALnet er bra :smile: DALnet er bEST! PS: I'm no fucking lamer :smile: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 Høres rimelig simpelt ut, men du kan vel prøv eå avinstallere og installere mIRC på nytt? :smile: Lenke til kommentar
Colin Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 Den feilmeldingen er jo hardware relatert da............ Prøv å se om nettverktskort er i konflikt med andre komponenter. Pål Lenke til kommentar
allanalv Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 DALnet er ikke mye best. Qnet for gamere :wink: Lenke til kommentar
Turboneger Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 Colin, hvis fyren har vett nok til å forsøke å låse IRCen har han nok neppe oversett !'er. :smile: Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 Ikkje bruk mIRC, forresten. Sjekk ut Bersirc, den offisielt beste IRC-klienten.... :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå