toth Skrevet 16. mars 2019 Del Skrevet 16. mars 2019 (endret) Hvis du kan ta et valg mot alle odds, er vel det større enn å bli "tvunget" til å velge det valget? Er ikke da belønningen av et slikt valg enda større?Hvorfor skulle den være det?Flesteparten velger å ta en utdannelse og få en grei jobb - fåtallet velger å droppe ut av ungdomsskolen - og et stort flertall av disse blir det ingenting av. Anbefaler du folk å droppe ut av ungdomsskolen? Endret 16. mars 2019 av toth Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 16. mars 2019 Del Skrevet 16. mars 2019 Hvorfor skulle den være det? Flesteparten velger å ta en utdannelse og få en grei jobb - fåtallet velger å droppe ut av ungdomsskolen - og et stort flertall av disse blir det ingenting av. Anbefaler du folk å droppe ut av ungdomsskolen? Hvor har jeg sagt det? Du får vel lese innlegget en gang til heller, slik at du kan forstå hva jeg skriver på riktig måte. Skal du sammenlikne det med noe kan du heller sammenlikne det med folkehelter, som gikk gjennom nåløyet for å oppnå det de gjorde. Det er få som klarer det og veien er vanskelig, men noen klarer det, oppnår utrolige ting og status som helt. Lenke til kommentar
toth Skrevet 16. mars 2019 Del Skrevet 16. mars 2019 (endret) Hvor har jeg sagt det? Du får vel lese innlegget en gang til heller, slik at du kan forstå hva jeg skriver på riktig måte. Skal du sammenlikne det med noe kan du heller sammenlikne det med folkehelter, som gikk gjennom nåløyet for å oppnå det de gjorde. Det er få som klarer det og veien er vanskelig, men noen klarer det, oppnår utrolige ting og status som helt. Det virket som du mente at å gå mot oddsene generelt er ærefullt. Var det feil?Det er få som klarer å være seriemordere over tid og, eller som klarer et statskupp mot alle odds og viser seg å være rasshøl - å gå mot oddsene er ikke tegn på noe annet enn at du går mot strømmen, det har ingenting med godt/ondt å gjøre. Dessuten, skulle den bibelske satan være reell, og du klarer å gjøre ham såpass fornøyd at du får en plass ved hans høyre hånd fremfor evig pine har du HVERTFALL klart deg bra mot oddsene. Jeg vil påstå det er vanskeligere enn å komme til himmelen. Endret 16. mars 2019 av toth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå