MysticoN Skrevet 3. mars 2019 Del Skrevet 3. mars 2019 (endret) Merker at en del spill har begynt å kreve oppdateringer når man starter spillet. Dvs spillet er up to date i Google store, apple store men når spillet starter så må det lastes ned noe imens spillet kjører og det tar som oftest laaaang tid. Siste eks er ESO:Legends. Lasted ned for å prøve igjen, oppdaterte spillet med å laste ned en oppdatering på 1,8GB. Når jeg startet spillet for å ha noe på bussen så måtte jeg laste ned 1128 game asssets. De skulle ta 100MB men denne tok lengre tid enn oppdateringen på 1,8GB. Hvorfor blir ikke slike oppdateringer kjørt gjennom apple/google store slik som andre oppdateringer? Endret 3. mars 2019 av MysticoN Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 3. mars 2019 Del Skrevet 3. mars 2019 Nå er ikke jeg helt stø på dette her, men jeg skulle anta at det er fordi installasjonsfilen ligger på server hos utsalgsstedet og denne versjonen oppdateres ved gitte intervaller mens versjonen som kjøres hos leverandør oppdateres live og blir installert når den lokale versjonen på din enhet starter og sjekker seg selv mot dagens oppdaterte. Det er antagelig den enkleste og dermed billigste måten å holde et spill oppdatert samtidig som det helt sikkert er en safeguard mot piracy. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 3. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2019 Du har sikkert rett, men utrolig irriterende når du gjør klart for å spille på bussen kun for å finne ny "patch" som må lastes ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå