Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dele soverom med barn for å ha hjemmekontor?

Anbefalte innlegg

Heisann

Har en datter som fyller 4år i år på deltid, har henne annenhver helg.

Flytter snart inn i en bolig med to soverom. Fram til nå har jeg og datteren min delt soverom, og dette har gått veldig fint. Siden vi bare ser hverandre annenhver helg så synst jeg det er veldig koselig.

Jeg jobber veldig mye hjemmefra, og har egentlig et behov for et hjemmekontor. Dillemaet mitt er, skal jeg bruke soverom nr2 som hjemmekontor og fortsette å dele soverom med datteren min, eller skal jeg gi henne det rommet, som jeg egentlig føler hun har rett på?

Er veldig interessert i å høre andres meninger på dette.

Anonymous poster hash: 634cc...c58

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann

Har en datter som fyller 4år i år på deltid, har henne annenhver helg.

Flytter snart inn i en bolig med to soverom. Fram til nå har jeg og datteren min delt soverom, og dette har gått veldig fint. Siden vi bare ser hverandre annenhver helg så synst jeg det er veldig koselig.

Jeg jobber veldig mye hjemmefra, og har egentlig et behov for et hjemmekontor. Dillemaet mitt er, skal jeg bruke soverom nr2 som hjemmekontor og fortsette å dele soverom med datteren min, eller skal jeg gi henne det rommet, som jeg egentlig føler hun har rett på?

Er veldig interessert i å høre andres meninger på dette.

Anonymous poster hash: 634cc...c58

Bygg hjemmekontoret inn i ditt soverom, noe ala dette: 

Home-Bloemendaal-Bunk-Bed-Home-Office.jp

Jeg har ett lignende oppsett på gjesterommet. Brukes 99% av tiden som hjemmekontor, men kan ha folk på overnatting om det skulle bli aktuelt. I tillegg er det kjekt med kreative prosjekter :)

Lenke til kommentar

Som salvesen sier - masse geniale løsninger for slikt.

Google på "compact interior design" så finner du mange smarte løsninger. Klarer du ikke å finne løsningene selv så er det mange sider som tilbyr monteringstegninger med kapplister og materiallister for bare noen få kroner - også gratis.

Jeg elsker slike konsepter som at alt man har har minst to funksjoner.

Lenke til kommentar

Etterhvert som datteren din blir eldre vil hun ha et stadig større behov for et eget soverom. Det er som flere andre her sier mye lurere å kombinere eget soverom med en kontorløsning nå fremfor å anta at det går greit å dele soverom med datteren din i tiden fremover. Selv om det går greit å dele soverom nå, vil ikke det gå like greit så mye lengre.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...