TheOats Skrevet 2. mars 2019 Del Skrevet 2. mars 2019 Jeg har Koss Porta Pro hodetelefoner. Ledningen, som var 2 ledninger limet sammen, har splittet opp. Nå henger det 2 løse ledninger helt ned til pluggen. Det jeg lurer på er om jeg kan lime dem sammen igjen? I så fall, hvilket lim bør jeg bruke? Det burde vel være et type lim som eg fleksibelt. Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 2. mars 2019 Del Skrevet 2. mars 2019 (endret) Tec7 kanskje. Tror det er vanskelig å lime. Kanskje bedre å bruke tape eller krympestrømpe. Edit: Når det gjelder krympestrømpe så tror jeg den går over en 3.5 mm jack, mens større plugger kan bli for store til at en får trekke krympestrømpen over. Endret 3. mars 2019 av Svein M 2 Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 3. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2019 Takk for forslaget! Skal se om det virker. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 3. mars 2019 Del Skrevet 3. mars 2019 Tror de blir vanskelig å få tapet ledningen stramt nok. Blir å ende med at kabelen enten blir seig eller stiv. 1 Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 4. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2019 Finnes det mykt eller fleksibelt lim som kan gjøre jobben? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå