AnonymDiskusjon Skrevet 2. mars 2019 Del Skrevet 2. mars 2019 Jeg har pollenallergi og klør en del i nesa idag og lurer på om det kan være pollen jeg nå reagerer på eller om jeg blir forkjøla. Ser NRK har skrevet om det og jeg har sjekket pollenvarselet på yr, men der er det kun registrert pollen på "Østlandet med oslo" og ikke "indre østlandet" det er vel indre østlandet Roverud er på? Kanskje det er lokalt, har vært veldig varmt og mye sol her de siste par ukene. Anonymous poster hash: c9852...9cb Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 2. mars 2019 Del Skrevet 2. mars 2019 (endret) Ta allergimedisin og se om du blir bedre. Blir du bedre, var det nok pollenallergi.. Endret 2. mars 2019 av the_last_nick_left 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2019 Ja får prøve det Marit A Anonymous poster hash: c9852...9cb Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 2. mars 2019 Del Skrevet 2. mars 2019 Jupp. Jeg har pollenallergi og har også begynt å reagere Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 2. mars 2019 Del Skrevet 2. mars 2019 Jeg har allergi, og reagerer selv. NAAF sa vel også at pollenspredning kom tidlig i år, siden det har vært uvanlig varmt i februar. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 4. mars 2019 Del Skrevet 4. mars 2019 Jeg har begynt å reagere selv. Trodde jeg begynte å bli litt forkjølet. Men allergimedisin hjalp. 1 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 4. mars 2019 Del Skrevet 4. mars 2019 Jeg har begynt å reagere selv. Trodde jeg begynte å bli litt forkjølet. Men allergimedisin hjalp. Hehe, når medisin hjelper, er det en god indikator på at man er syk i utgangspunktet. Til alle med-allergikere: https://www.naaf.no/fokusomrader/allergi-og-overfolsomhet/pollenallergi/10-gode-rad-til-deg-med-pollenallergi/ Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 5. mars 2019 Del Skrevet 5. mars 2019 (endret) https://cdon.no/hus-hage/electrolux-eap150-luftrener-p37237478 Google gjerne rundt, men finner ingen bedre enn den. Den gamle modellen de hadde, som jeg har, er gått ut av produksjon. Endret 5. mars 2019 av Taurean Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå