Spaz Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 nei, man må ikke! http://tinyurl.com/ysztk <-- last ned og prøv 2,89 MB virker litt lite. Det er en express install fil. Den laster ned det du trenger fra internett Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2003 nei, man må ikke! http://tinyurl.com/ysztk <-- last ned og prøv 2,89 MB virker litt lite. Det er en express install fil. Den laster ned det du trenger fra internett Ja funket nu fint her den.... Lenke til kommentar
deleder Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 SP2 finnes garantert ikke for norsk ver, det er bare og glemme! De mekker engelsk final first Lenke til kommentar
Duron rocks Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 BETA.... ahhhhhhhh Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) BETA.... ahhhhhhhh Beta betyr ikke nødvendigvis at det er ustabilt eller dårlig. Har hatt SP2beta installert på PC'n i snart en uke. Det er minst like stabilt og raskt som SP1. Endret 26. desember 2003 av Spaz Lenke til kommentar
Duron rocks Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Tja... mye mulig. Men er alltid tvilsom til slikt. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Tja... mye mulig. Men er alltid tvilsom til slikt. Enig med deg der, ville helst ikke innstallert noe så viktig som en SP hvis det var beta, kunne gjort det hvis pcen min var i en annen tilstand enn det den er i nå Lenke til kommentar
deleder Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Har brukt SP2 også i en uke, jeg synes den er raskere, også liker jeg den nye windows update Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå