Shuttle Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Heia har noen prøvd dette?Microsoft Windows Sp2 beta... What does this update package contain? 1.) It will contain all current publically available (Windows upadate) patches and a load of other (not publicly available) updates. 2.) Changes to Functionality in Windows XP Service Pack 2 - Microsoft Document 3.) It will Contain Wi-Fi Client Side Updates (server side patches will be included in Windows Server SP1). 4.) Changes to DCOM and the RPC interface will mean a greater restriction on buffer overruns. 5.) It will disable messenger service by default (Not to be confused with Windows Messenger). 6.) It will contain a new version of ICF (Internet Connection Firewall, which will be enabled by default). This new version will be able to control outgoing data to the internet and not only incoming. 7.) A New Version of Internet Explorer will be included (6.05). It will be locked down in a manner similar to, but not as restrictive as, the IE version in Windows Server 2003. IE6.05 In this update package will also include pop up add blocking and all the cumulative updates since SP1. 8.) Microsoft is to introduce hardware-linked security technology with Windows XP Service Pack 2. 9.) SP2 will enable the automatic download and installation of critical security hot-fixes, without user interaction. 10.) It will move the 'Set Program Access Defaults' Option to the start menu. 11.) SP2 Will NOT Contain Concurrent Sessions. As always, WinBeta brings this release to you for your testing pleasures. Install and enjoy! Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Har prøvd den, synes ikke det var noe spesielt. SP1 er et must til Windows XP GOD JUL Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Sikkert bra den, men jeg er liker ikke beta-versjoner noe særlig Lenke til kommentar
IceCool Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Hmm, jeg har lyst på Windows XP Professional servicepack 2 Corporate Edition. Når kommer egerntlig "Longhorn" forresten? Lurer på om det blir å ta over Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Longhorn skal komme i slutten av 2005 eller begynnelsen av 2006 tror jeg da Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Feilpostet. Flyttet til Programware -> Windows Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 5.) It will disable messenger service by default (Not to be confused with Windows Messenger). Net send Det blir ikke noe gøy på LAN nå lengre Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Skal prøve og legge inn dette nu... Lenke til kommentar
Master.NET Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 vel... Liker man et ustabilt system så hversaagod, bare innstaler det..... Jeg har prøvd det.... (nysgjerrigheten tok overhånd... ) Ente opp med en del errors o.l. Avinnstalerte det nesten med en gang... Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Jeg installerte WinXP SP2 v.2055 (nyeste beta-versjonen) for noen dager siden. Merker ikke store forskjellen fra SP1. Noen nye menyer, valg osv. men ikke noe særlig nyskapende. Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 [quote name='Spaz' date='22/12/2003 : 18:26'] Jeg installerte WinXP SP2 v.2055 (nyeste beta-versjonen) for noen dager siden. Merker ikke store forskjellen fra SP1. Noen nye menyer, valg osv. men ikke noe særlig nyskapende. [/quote] Er du plaget med den?blei den noe tregere eller noe sånt?og kosn menyer fikk du? Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Jeg installerte WinXP SP2 v.2055 (nyeste beta-versjonen) for noen dager siden. Merker ikke store forskjellen fra SP1. Noen nye menyer, valg osv. men ikke noe særlig nyskapende. Er du plaget med den?blei den noe tregere eller noe sånt?og kosn menyer fikk du? Nei, er ikke "plaget" med den. Synes ikke den ble noe særlig tregere. Fikk blant annet ny meny under kontrollpanelet som heter "Internet Connection Firewall". Den innebygde firewallen har blitt litt forbedret og har flere innstillingsmuligheter. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Hvor kan man få tak i sp2? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 du må bli betatester hos ms Lenke til kommentar
deleder Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 nei, man må ikke! http://tinyurl.com/ysztk <-- last ned og prøv Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 [quote name='Lautsprecher' date='22/12/2003 : 20:55'] Hvor kan man få tak i sp2? [/quote] Søkte nu på nettet og dær var den Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Finnes denne for XP norsk? Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 Jeg veit ikke..du må søke litt Lenke til kommentar
wil Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 tviler litt på at den finnes på norsk enda Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 nei, man må ikke! http://tinyurl.com/ysztk <-- last ned og prøv 2,89 MB virker litt lite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå