Vernoklrttr Skrevet 2. mars 2019 Del Skrevet 2. mars 2019 Skal skaffe meg fractal design r6 og corsair h150i pro. Burde jeg sette radiatoren i front eller top? Hvordan burde isåfall vifte oppsett være? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 2. mars 2019 Del Skrevet 2. mars 2019 Hvis du har et varmt skjermkort (Vega, Radeon VII, 2080, 2080 Ti, 1080 Ti) vil jeg anbefale i front så viftene suger inn luft utenfra, og i tillegg kjøpe en ekstra 120mm kabinettvifte så du får mest mulig luft inn. De medfølgende 140mm-viftene kan du montere i taket, så får du noe luftflyt gjennom kabinettet. Hvis du ikke har et varmt skjermkort er det hipp som happ, kabinettet gir deg uansett ikke de beste temperaturene, kan være mer stillegående å ha kortet i front, og beholde dekslet i taket. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 2. mars 2019 Del Skrevet 2. mars 2019 Jeg har 1080 ti og det går fint å ha radiator i toppen som blåser ut. Det som er viktig er hvor mye luft du får inn i kabinettet gjennom andre vifter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå