Snikpellik Skrevet 2. mars 2019 Del Skrevet 2. mars 2019 29. serierunde Wembley Stadium, 2. mar 2019 kl. 13:30 Dommer: Anthony Taylor Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 2. mars 2019 Del Skrevet 2. mars 2019 Guendouzi i stedet for Torreira er risikabelt. Og Mustafi som høyreback. Ellers ganske som forventet lag fra Emery, Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 2. mars 2019 Del Skrevet 2. mars 2019 Özil benket igjen. For de som fikk sett kampen mot Bournemouth; er det et riktig valg? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 2. mars 2019 Del Skrevet 2. mars 2019 Özil benket igjen. For de som fikk sett kampen mot Bournemouth; er det et riktig valg? I en slik kamp synes jeg det er riktig å ikke starte han. Vi må ha høy intensitet fra start, og Ramsey gjør det ofte bra i disse kampene. Hadde blitt overrasket om Emery startet Ozil i denne kampen. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 2. mars 2019 Del Skrevet 2. mars 2019 Tror Spurs tar dette, spennende blir det! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. mars 2019 Del Skrevet 2. mars 2019 Grusom startellever for Arsenal. Hadde tro på seier, men ikke nå lenger... Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2019 Om Arsenal taper denne blir det nok mye hat mot Emery igjen. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 2. mars 2019 Del Skrevet 2. mars 2019 (endret) Håper Arsenal vinner denne kampen. Positivt overrasket da jeg kom hjem nå nettopp og fikk se at det var en PL-kamp. Ja, jeg vet at det vanligvis er kamper på denne tiden og nei, jeg hadde ikke sjekket på forhånd. Tottenham er kontret i senk og 0-1. Endret 2. mars 2019 av oOF 3 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 2. mars 2019 Del Skrevet 2. mars 2019 I en slik kamp synes jeg det er riktig å ikke starte han. Vi må ha høy intensitet fra start, og Ramsey gjør det ofte bra i disse kampene. Hadde blitt overrasket om Emery startet Ozil i denne kampen. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 2. mars 2019 Del Skrevet 2. mars 2019 Vi har en ganske rå benk i dag om ikke annet. Emery satser nok på impact subs. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2019 For en redning av Leno! Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 2. mars 2019 Del Skrevet 2. mars 2019 Bortsett fra den dobbelsjansen på slutten der så funker kamplanen veldig bra! Tottenham hadde ikke noe sjanser på mål før den der. Syk prestasjon av Leno. Hadde det vært de gea ville det allerede vært 25 overskrifter på nett nå 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 2. mars 2019 Del Skrevet 2. mars 2019 Vi må holde mer på ballen i andre omgang viss dette skal gå. Slitsomt å forsvare seg i 90 minutter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå