Ivan Drago Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Er usikker på om jeg skal basere systemet på socket A eller socket 754, derfor spør jeg om anbefalinger av begge typene. (enten så blir det XP CPU til rundt 1000, eller 64bits til rundt 2000) Krav : LAN lydkort (helst noe brukbart) usb2, firewire (er vel standard..) helst WLAN og det skader jo ikke om det er innebygd bluetooth heller, men ikke noe must. Har ingen planer om overklokking, skal ha et støysvakt system. Kom gjerne med link til gode tester (helst hvor de sammenligner de ulike typene) av aktuelle hovedkort. (ja, jeg vet nok at det sikkert har kommet poster om tilsvarende emner før, men ting endrer seg jo så fort at det er ikke sikkert de postene er særlig aktuelle i dag) Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 AMD 64 bits er best, men tror denne er bra. Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 MSI K8T vinner i de fleste testene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå