Espen Jansen Skrevet 1. mars 2019 Del Skrevet 1. mars 2019 Våren er her, og den har med seg demoner, dinosaurer og dødelige drapsroboter.FEATURE: Disse spillene gleder vi oss til i mars Lenke til kommentar
Zhylo Skrevet 1. mars 2019 Del Skrevet 1. mars 2019 Generation Zero ser jo prikk likt som et Simon Stålenhag bilde. Er nok ikke tilfeldig, dog. Lenke til kommentar
Pizza3333 Skrevet 2. mars 2019 Del Skrevet 2. mars 2019 Gen Zero kunne vært kult men roboter nææh Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 2. mars 2019 Del Skrevet 2. mars 2019 Generation Zero virker lovende. Håper det ikke blir altfor adhd. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. mars 2019 Del Skrevet 2. mars 2019 Ser ikke ut til å bli noen fullpris handel denne mnd.for min del Yoshi og Left Alive er vel de mest interessante, og Sekiro..men vet ikke om den sjangeren er noe for meg i grunn, interessant setting i hvert fall! 1 Lenke til kommentar
...... Skrevet 2. mars 2019 Del Skrevet 2. mars 2019 Enda en måned uten kjøp, det er egentlig finfint. Trodde Yoshi ville bli et kjøp, men demoen ga ikke mersmak. 1 Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 3. mars 2019 Del Skrevet 3. mars 2019 Vurderer om jeg skal kjøpe Hitman 2 da ingenting denne måneden frister Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 19. mars 2019 Del Skrevet 19. mars 2019 Sverige på 80 tallet, med postapokalyptiske vibber. Count me in! Jeg er spent på det spillet. Men foreløpige gameplay videoer ser ikke helt supert ut på jutuben. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå