Gå til innhold

Dette var de mest solgte bilene i februar

Anbefalte innlegg

Må vente en stund før du kan gå inn igjen da ;-)

Vente på hva? Når jeg er ferdig trykker jeg på lukke-knappen og går. Bilen låser seg når nøkkelen er utenfor rekkevidde.

Har sett noen videoer fra sinte eiere om vann som renner inn. Kan så klart være fake news?

Noen biler har hatt feilmonterte pakninger. Lett fiks på servicesenter, og jeg har ikke hørt om dette på nye biler på kanskje 1-2 år. Endret av Espen Hugaas Andersen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vente på hva? Når jeg er ferdig trykker jeg på lukke-knappen og går. Bilen låser seg når nøkkelen er utenfor rekkevidde. Noen biler har hatt feilmonterte pakninger. Lett fiks på servicesenter, og jeg har ikke hørt om dette på nye biler på kanskje 1-2 år.

Hele bilen blir jo full i vann når halve taket er vekke.

Ok, bra det er en fiks.

Lenke til kommentar

Det er flere forslag som sirkulerer. Noen har foreslått å fjerne grensen på 200k, og beholde programmet til en gitt dato i fremtiden. Ingenting ser ut til å skje snarlig.

Men det er ikke slik at Tesla og GM har mistet det føderale insentivet. Det ble trappet ned fra $7500 til $3750 1. januar, og så blir det trappet ned til $1875 1. juli, for så å fjernes helt fra 1. januar 2020.

Det kommer nok til å skje noe, for slik det blir senere i år er det stort sett kun utenlandske produsenter som vil få skattefradraget, mens de amerikanske ikke får det pga. at de har nådd grensen. Det er jo ikke en spesielt heldig politikk for USA. Så enten fjernes grensen eller hele fradraget i løpet av året er mitt tips. Personlig tror jeg grensen fjernes men beløpet reduseres noe til f.eks $5000.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ler godt når eg ser Tesla X eiere gå inn i bilen på regndager

Snakk om å kjøpe katta i sekken.

Ellers må eg innrømme at det er artig å kjøre bilene, men er så lite fornøyd med interiøret at at å legge ut så mye penger penger pga god aks er uaktuelt.

Men snuser no på model 3 så håper å få prøvekjørt den snart.

Ok?

Ikke alle har interiør fetish og kjøper biler på andre grunnlag:) Nei Tesla er ikke på topp ift interiør, men jeg synes det er ganske greit ift at det kommer i fra amerika

• Liker 2
Lenke til kommentar

Syns interiøret i 3ern er pent, men jeg like det litt minimalistisk også. Penere i virkeligheten og føles veldig luftig. Gode seter. Mangler utdragbar sittepute dog. Tror du kommer til å like den, Villfaren, den er en opplevelse. Jeg ble i alle fall mektig imponert og mer imponert enn det jeg var i min egen E92 M3 som jeg hadde en stund :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Model X anekdoten din?

Som svar på setning din " Og vi ler når vi ser den i bakspeilet:)"

Heldig for meg at eg ser oftere X eiere i regn enn eg ligger bak en :-D

Men du som hae kjøpt deg Tesla pga miljøet må jo være forsiktig med gassen med tanke på svevestøv

Lenke til kommentar

Syns interiøret i 3ern er pent, men jeg like det litt minimalistisk også. Penere i virkeligheten og føles veldig luftig. Gode seter. Mangler utdragbar sittepute dog. Tror du kommer til å like den, Villfaren, den er en opplevelse. Jeg ble i alle fall mektig imponert og mer imponert enn det jeg var i min egen E92 M3 som jeg hadde en stund :)

Jada, håper eg liker den.

Litt bekymret for manglende speedometer midt i synsfeltet, men er gjerne en vanesak.

Er vandt med comfort setene til bmw, og vil nødig kvitte meg med de.

Men er for mange fordeler til å la være å gå og prøve ihvertfall. Også bidrar eg til å redde verden såklart.

Lenke til kommentar

Som svar på setning din " Og vi ler når vi ser den i bakspeilet:)"

Heldig for meg at eg ser oftere X eiere i regn enn eg ligger bak en :-D

Men du som hae kjøpt deg Tesla pga miljøet må jo være forsiktig med gassen med tanke på svevestøv

Du har fortsatt ikke forklart hva du mener? Hva skjer med eierne når det regner?

Hva vaser du om nå? Jeg kjører etter fartsgrensene?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du har fortsatt ikke forklart hva du mener? Hva skjer med eierne når det regner?

Hva vaser du om nå? Jeg kjører etter fartsgrensene?

Tja, skrev det litt over. Regner med du leser før du kommenterer.

Men når dørene er åpne så blir jo bilen så klart en del våtere enn tradisjonelle biler.

Hvorfor ler du av karen med v8'ern i bakspeilet om du holder fartsgrensen da?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tja, skrev det litt over. Regner med du leser før du kommenterer.

Men når dørene er åpne så blir jo bilen så klart en del våtere enn tradisjonelle biler.

Hvorfor ler du av karen med v8'ern i bakspeilet om du holder fartsgrensen da?

Jeg leser det som blir skrevet til meg, har null kjangs å lese alt.

Når dørene er åpne så blir den våtere? Tenker du på de bak? De fungerer vell som ett tak? Altså, jeg lurer her. Kjører ikke x så aner ikke.

Jeg aner ikke hvem det er å vet heller ikke om han har vært bak meg. Det var ment som en like idiotisk kommentar som han kom med, pluss ett lite stikk til strikkmotoren.

Lenke til kommentar

Hva mener du?

I starten er disse diskusjonene saklige. Men etter hvert som folk innser at de har sagt noe dumt, eller gått tom for argumenter tar de til usakligheter skriver at de viser finger til elbilister etc...

Før var det Android vs Apple. Nå er det elbil vs bensin/diesel.

Kvalme folk finnes over alt, jeg må bare lære meg å unnvike dem :D

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...