hekomo Skrevet 10. mars 2019 Del Skrevet 10. mars 2019 (endret) Ikke si at du er en sånn høyrevinger som ikke «tror på» at mennesker ikke er grunnen til den globale oppvarmingen vi opplever?! Haha, du må se hans innbitte forsvar av kreasjonisten og klimanekteren Roy Spencer i en annen tråd, inkludert argumentet "det er bare en teori": https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1840132&page=5&&do=findComment&comment=24824405 Du har kanskje sett det alt Endret 10. mars 2019 av hekomo 1 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 10. mars 2019 Del Skrevet 10. mars 2019 (endret) En ny diesel er ikke spesielt miljøskadelig. Faktisk ganske miljøvennlig. Nei, den er direkte miljøskadelig, både gjennom utslipp av CO2 og giftige partikler lokalt. Mennesker har PÅVIRKET global oppvarming. Men global oppvarming ville skjedd uansett. Jorden gpr gjennom konstante sykluser og vi har hatt flere kulde og varme perioder. Skjerp deg. Du uttaler deg om noe du ikke har kunnskap om. Forskerne er klare og tydelige på at oppvarmingen er menneskeskapt. Det nytter ikke å synse og ønske seg bort fra det. Dagens oppvarming kan ikke forklares med naturlige sykluser. Hvordan vet du forresten om disse konstante syklusene? Hvem er det som har funnet ut av dem? Jo, det er de samme forskerne som påpeker at disse syklusene ikke kan forklare dagens oppvarming! Sjakk matt, gutten min. Endret 10. mars 2019 av hekomo 1 Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 10. mars 2019 Del Skrevet 10. mars 2019 (endret) Nei, den er direkte miljøskadelig, både gjennom utslipp av CO2 og giftige partikler lokalt. Skjerp deg. Du uttaler deg om noe du ikke har kunnskap om. Forskerne er klare og tydelige på at oppvarmingen er menneskeskapt. Det nytter ikke å synse og ønske seg bort fra det. Dagens oppvarming kan ikke forklares med naturlige sykluser. Hvordan vet du forresten om disse konstante syklusene? Hvem er det som har funnet ut av dem? Jo, det er de samme forskerne som påpeker at disse syklusene ikke kan forklare dagens oppvarming! Sjakk matt, gutten min. Fint lite miljøskadelig med ny diesel?Finnes målinger på dette så ikke vits å nekte. Så må vi ikke glemme at bilene er det minste problemet her.. Trossalt MYE annet som gir lokal forurensing? Skjerp deg selv og les hva jeg faktisk skriver før du kommer med påstander om at jeg ikke har kunnskap om dette.. Som jeg helt tydelig skrev så har mennesket bidratt? Endret 10. mars 2019 av iPhoneXs Lenke til kommentar
0laf Skrevet 10. mars 2019 Del Skrevet 10. mars 2019 Når Bernie Sanders vinner neste presidentvalg i USA ... Dagens Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 11. mars 2019 Del Skrevet 11. mars 2019 Vil nå heller påstå at den greia med Roy Spencer var «dagens» i alle fremtidige dager, men -.- Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 12. mars 2019 Del Skrevet 12. mars 2019 Trøsten til de som var sure for at prisene var gått ned er at prisen no går tilbake Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 12. mars 2019 Del Skrevet 12. mars 2019 Trøsten til de som var sure for at prisene var gått ned er at prisen no går tilbake Blir vell sure for at prisene ikke blir like dyre som før nå da, fortsatt reduksjon! Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 12. mars 2019 Del Skrevet 12. mars 2019 Blir vell sure for at prisene ikke blir like dyre som før nå da, fortsatt reduksjon! Hehe, ja du sier noe der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå