bshagen Skrevet 3. mars 2019 Del Skrevet 3. mars 2019 Hva om du tar deg en pause fra forumet til du har noe annet enn infantile personangrep å komme med? Ikke noe av det jeg skrev forsvarer personangrepene dine samme hvor såret du er av at enkelte ikke deler din ukritiske hyllest av alt Musk holder på med. Jeg har ikke løyet noe sted. Så når du blir arrestert på ting du sier feil, så er dette personangrep? Folk i dag tåler virkelig ingenting. Latterlig diskusjon, der du ikke gjør annet enn å avlede for å vinne frem. Direkte råtten diskusjonsteknikk Lenke til kommentar
0laf Skrevet 3. mars 2019 Del Skrevet 3. mars 2019 (endret) Nei, det er det man kaller stadige forsøk på å så frukt... Litt tidlig for frukten enda, men om noen uker så skal det nok såes tomater, å det er jo er en frukt ? Endret 3. mars 2019 av 0laf 4 Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 3. mars 2019 Del Skrevet 3. mars 2019 FUD er fanboy clanen sitt svar på spørsmål når de selv har gått tom for argumenter.Det er eks. sånn scientologer holder på. De stempler kritikere som SP og med andre fjollete forkortelser. It’s not a cult 3 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 3. mars 2019 Del Skrevet 3. mars 2019 Det er eks. sånn scientologer holder på. De stempler kritikere som SP og med andre fjollete forkortelser. It’s not a cult For en dritdårlig sammenligning. Man like gjerne si at dere som ikke tror på menneskapt global oppvarming er høyrevingere, og derfor også kristne Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 3. mars 2019 Del Skrevet 3. mars 2019 Jeg skjønner ikke helt hva folk har i mot Tesla og Elon Musk. Er det janteloven som er i full sving mon tro? Om dere ikke liker Tesla, så ikke kjøp Tesla, problem solved. Man trenger ikke å bruke all sin tid å energi på å fortelle alle andre som liker Tesla hvor dårlige dere synes bilene er, og hvor idiot dere synes Musk er. 2 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 3. mars 2019 Del Skrevet 3. mars 2019 Janteloven lenge leve, vettu Lenke til kommentar
Espen Hugaas Andersen Skrevet 3. mars 2019 Del Skrevet 3. mars 2019 (endret) Model XKanskje også Model 3, senere i år. Musk har sagt at det skal komme, så min tanke er at det vil komme hengerfeste på Model 3 samtidig som luftfjæring. Dette begynner nå å bli det eneste som gjenstår på Model 3, før alle utgavene og alt utstyr er i salg. Edit: Kan hende RHD-utgaven kommmer først. Den gjenstår også. Endret 3. mars 2019 av Espen Hugaas Andersen Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 3. mars 2019 Del Skrevet 3. mars 2019 Vil det komme som en mulighet for ettermontering da? Veit ikke om nåværende ramme har mulighet for det, er du oppdatert på dette? Lenke til kommentar
Espen Hugaas Andersen Skrevet 3. mars 2019 Del Skrevet 3. mars 2019 Vil det komme som en mulighet for ettermontering da? Veit ikke om nåværende ramme har mulighet for det, er du oppdatert på dette?Om det er linket til luftfjæring, slik jeg forventer, så vil det ikke være mulig å ettermontere. Men det er ikke sikkert at det vil være linket til luftfjæring. Ettermontering krever egentlig bare at Tesla går god for modifikasjonen til SVV for å være lovlig. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 3. mars 2019 Del Skrevet 3. mars 2019 Musk har sagt mye forskjellig skal komme. Tror du fortsatt på alt han sier? 2 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 3. mars 2019 Del Skrevet 3. mars 2019 Antar at det må sveises inn braketter osv, ikke sikkert det er den enkleste modifikasjonen. Uansett, den eneste gangen jeg har dratt henger var når jeg var i militæret, og har ikke tenkt meg tilbake dit, så for min del så har jeg ikke behov i det hele tatt. Når det er sagt, så skjønner jeg at folk ønsker seg det. I-Pace har også, men mye lavere hengervekt på 750kg om jeg ikke husker feil. Etron er vel 1500-2000kg, og X er 2200-ish? Så det er elbiler som kan dra henger, men de er ikke helt i prisklassen som er tilgjengelig for folk flest. Men det kommer - det er garantert. Tipper at innen 5 år så er mye gjort Lenke til kommentar
Espen Hugaas Andersen Skrevet 3. mars 2019 Del Skrevet 3. mars 2019 (endret) Musk har sagt mye forskjellig skal komme. Tror du fortsatt på alt han sier? Tar alt med en klype salt. Men det er kjent at kablingsnettet har utgang for hengerfeste, og formuleringene i brukerhåndboken rundt hengerfeste er noe mistenkelige. Så når det gjelder dette tror jeg det kommer. Endret 3. mars 2019 av Espen Hugaas Andersen 1 Lenke til kommentar
Espen Hugaas Andersen Skrevet 3. mars 2019 Del Skrevet 3. mars 2019 (endret) Antar at det må sveises inn braketter osv, ikke sikkert det er den enkleste modifikasjonen.Neppe snakk om sveising. På Model S er det bare å montere. Det går en del Model S i USA med hengerfeste, men her i Norge er det ikke lov uten at Tesla går god for løsningen. (Kan riktignok benyttes til frakt av sykkel o.l, men ikke til å dra henger, uten at Tesla går god for løsningen.) Endret 3. mars 2019 av Espen Hugaas Andersen 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 3. mars 2019 Del Skrevet 3. mars 2019 Aha. Lærer noe hver dag. Takk for info (som vanlig) Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 3. mars 2019 Del Skrevet 3. mars 2019 Musk har sagt mye forskjellig skal komme. Tror du fortsatt på alt han sier? Og det meste har vell komt? Dog ofte ekstremt forsinket.. 1 Lenke til kommentar
oophus Skrevet 3. mars 2019 Del Skrevet 3. mars 2019 Påstås det. Det er påstått mye rart om Tesla som i beste fall har vært unyansert. Du mener at nåværende og tidligere ansatte juger altså? Det er jo ikke snakk om kun én person som sier at det er sant. Jeg gav deg kilder på flere som sier det. Reddit posten alene inneholder nok folk som sier at artiklene stemmer. 3 Lenke til kommentar
Jens Kr. Kirkebø Skrevet 4. mars 2019 Del Skrevet 4. mars 2019 (endret) Du mener at nåværende og tidligere ansatte juger altså? Det er jo ikke snakk om kun én person som sier at det er sant. Jeg gav deg kilder på flere som sier det. Reddit posten alene inneholder nok folk som sier at artiklene stemmer. Du må ikke tro alt som postes på Reddit Den samme personen som skrev om butikkene som stengte og at konkurs var nærstående skrev også litt om Model Y etterpå: https://www.reddit.com/r/teslamotors/comments/ax20fi/possibly_the_shorted_lived_fud_in_history/ Endret 4. mars 2019 av Jens Kr. Kirkebø 1 Lenke til kommentar
oophus Skrevet 4. mars 2019 Del Skrevet 4. mars 2019 Du må ikke tro alt som postes på Reddit Den samme personen som skrev om butikkene som stengte og at konkurs var nærstående skrev også litt om Model Y etterpå: https://www.reddit.com/r/teslamotors/comments/ax20fi/possibly_the_shorted_lived_fud_in_history/ Helt klart, at man ikke skal ta alt for god salt, særlig om kilden er kun Reddit. Men dette har ingenting med det jeg linket til å gjøre. Det at butikker skal stenge, er jo ikke bare et rykte? 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå