Salvesen. Skrevet 5. mars 2019 Del Skrevet 5. mars 2019 Det er åpenbart ikke 'åpenbare fakte' det er snakk om. Den som skulle ha fremsatt disse påstandene heveder at de ikke eksisterer. Du trenger overhode ikke gå gjennom historikken for å finne beviser. Det holder lenge at du trekker tilbake påstanden. Hvis du IKKE gjør det, da er du nok nødt til å finne dokumentasjonen hvis du ikke vil miste troverdighet. Og usaklighetene fortsetter, inn i evigheten. Dere er morsomme. La oss heller si det slik, mulig jeg blander han med noen av dere andre og påstandene om at model 3 ikke vill komme osv. Det er det gode muligheter for, dere ligner jo ganske mye. Men jeg mener fortsatt på at det har blitt sagt, og som jeg har sagt(opp til flere ganger nå...........) kommer jeg ikke til å bruke tid for å finne "bevisene" deres. Så vennligst slutt denne idiotiske rantingen. Det fører ikke til noe godt i tråden. Lenke til kommentar
oophus Skrevet 5. mars 2019 Del Skrevet 5. mars 2019 Hva med å bare akseptere at jeg ikke kommer til å bruke tid for å saumfare dine innlegg og gå videre? Så slipper vi disse uendelighetstrådene som du snakker om. Det er pokker meg ikke verre... Det enkleste er om du sier du tok et skudd i mørke, og beklager uttalelsen. "Det er pokker meg ikke verre..". 4 Lenke til kommentar
sverreb Skrevet 5. mars 2019 Del Skrevet 5. mars 2019 Og usaklighetene fortsetter, inn i evigheten. Det er ikke usaklig å påpeke dårlig diskusjonsform eller avkreve dokumentasjon. Derimot er det usaklig å komme med udokumenterte påstander, personkarakteristikker og vage anklager. Den som står for usaklighetene her nå er deg. Det er også helt opp til deg å få tråden tilbake til opprinnelig tema: Dokumenter eller trekk tilbake dine udokumenterte påstander. Slutt med navnekallingen. Så lenge du blånekter har ikke du lengre noen troverdighet i mine øyne. 6 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 5. mars 2019 Del Skrevet 5. mars 2019 Faen for en gjeng. Kos dere videre, jeg har sagt mitt og dropper ut da denne tråden nå er helt på ville veier. 1 Lenke til kommentar
oophus Skrevet 5. mars 2019 Del Skrevet 5. mars 2019 Konklusjonen blir jo klar på Salvesen som bruker. Han kan si hva han vil uten beviser. 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå