Snylter Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Nå er det første kriteriet jeg leste "god komfort", jeg ser trådstarter senere har gått tilbake på dette ved å dra med Auris.. Jeg ser noen har foreslått både Astra og Civic også.. Jeg har nok noe høyere standard hva gjelder komfort enn en del i denne tråden merker jeg. 1 Lenke til kommentar
toffo Skrevet 7. mars 2019 Del Skrevet 7. mars 2019 Nå er det første kriteriet jeg leste "god komfort", jeg ser trådstarter senere har gått tilbake på dette ved å dra med Auris.. Jeg ser noen har foreslått både Astra og Civic også.. Jeg har nok noe høyere standard hva gjelder komfort enn en del i denne tråden merker jeg. Noen fokuserte kanskje like mye på trådstarters ønske om 'lavest mulig kostnad' som 'komfortabel'? Auris kan jeg være enig i å ta ut av lista, her er det mange som ikke klarer å finne noen god kjørestilling. Civic er mer sportslig satt opp enn de fleste. Morsom bil men ikke spesielt komfortabel. Men jeg lurer litt på hva som er din utfordring med siste generasjon Astra? 2 Lenke til kommentar
BigBadAde Skrevet 12. mars 2019 Del Skrevet 12. mars 2019 (endret) Noen fokuserte kanskje like mye på trådstarters ønske om 'lavest mulig kostnad' som 'komfortabel'? Auris kan jeg være enig i å ta ut av lista, her er det mange som ikke klarer å finne noen god kjørestilling. Civic er mer sportslig satt opp enn de fleste. Morsom bil men ikke spesielt komfortabel. Men jeg lurer litt på hva som er din utfordring med siste generasjon Astra? Får vi et svar fra Snylter på denne? Endret 12. mars 2019 av BigBadAde 1 Lenke til kommentar
epifant Skrevet 19. mars 2019 Del Skrevet 19. mars 2019 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=140867161 – Ved hjelp av understellet med den helt nye Progressive Hydraulic Cushions-teknologien filtrerer C4 Cactus effektivt vekk ujevnheter i veien og gir passasjerene følelsen av å sitte på et flygende teppe, leser vi videre. – Bilen blir også den første i verden som leveres med de nye Advanced Comfort-setene med økt sittekomfort. Kombinert med vesentlig forbedret støydemping sørger disse nyhetene for å gjøre C4 Cactus klasseledende på komfort. I følge HonestJohns RealMPG skal dieselutgavene bruke ca 0.4/mil, og bensinutgavene ned mot 0.5. Bør være verdt en prøvetur i det minste? 1 Lenke til kommentar
Kontorpult (Øystein) Skrevet 19. mars 2019 Del Skrevet 19. mars 2019 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=140867161 I følge HonestJohns RealMPG skal dieselutgavene bruke ca 0.4/mil, og bensinutgavene ned mot 0.5. Bør være verdt en prøvetur i det minste? Den har vært vurdert av TS lengre opp, men ble for liten da han har behov for stasjonsvogn Lenke til kommentar
epifant Skrevet 20. mars 2019 Del Skrevet 20. mars 2019 (endret) Oi, flere innlegg jeg hadde oversett der ja Annen outsider: Renault Talisman? Ikke så enkelt å komme utenom franskmennene om komfort er et viktig kriterie. E-klasse innenfor budsjett har vel typisk ~300K km på telleren, XF Sportbrake er for dyr... og Citroen DS og CX Break er dessverre for gamle Endret 20. mars 2019 av epifant Lenke til kommentar
solidsnake88 Skrevet 24. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2019 Takk for alle svar! Status i saken er at jeg har bestemt meg for å forsøke å ta over en eksisterende leasing-kontrakt på en nyere bil, noe som endrer utvalget noe. Bruktbil er fortsatt et alternativ to, og det er vel fortsatt Golf og Auris som stiller høyest. Beklager kontroversielle uttalelsen, men jeg sitter faktisk veldig godt i Auris. En annen stor fordel med Auris er at jeg kan få en 2017-modell for 200k. Jeg har også oppdaget Ford, og spesielt Fiesta 2018 og nyere har imponert meg. Focus var også god, men Fieste er nyere, bedre utstyrt og morsommere i denne prisklassen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå