Coldwave Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Jeg kommer meg ikke på GPRS med min E700! Det står "nettverket er utilgjengelig" selv om alle innstillingene er riktige! Noen som har hatt det problemet eller vet hva som er galt?? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Har du penger på kortet da? Det hender det samme for meg også noen ganger og det er bare da jeg ikke har noe peng på kortet! Lenke til kommentar
Errae Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 viss du har peng på korte så ring til netcom, det hender at de slår av funksjonen Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 ring kundeservice... noe stemmer ikke helt...! har du aktivert gprs da? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Nei svarte! Nå skjedde det samme med meg også! Har jo penger på kortet og var på GPRS'en i forigårs, hmmm... Noe som ikke stemmer her Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 ? jeg har netcom og her virker det tip-top..! kanskje basestasjon feil? Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Jeg har opplevd dette et par ganger og hvis jeg da skrur mobilen av og på så kommer gprs tilbake. Lenke til kommentar
geron Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Om du har lastet ned flere tjenesteinstillinger, dvs en til netcom gprs og en til netcom mms... prøv å bytt til motsatt tjenesteinstilling av den du har aktiv nå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå