Pope Skrevet 28. februar 2019 Del Skrevet 28. februar 2019 Jeg har spilt Dirt 4 lenge og kjøpte Dirt Rally 2.0 på tirsdag. Kjører kun rallycross og har oppdaget en del ting som irriterer meg veldig. 1: Jeg vil spille online med en kompis, men det er AIs med og vi havner sjeldent i samme heat. Finner ikke ut hvordan jeg endrer dette. Det må da være mulig å kun være to som spiller i samme heat uten AIs? 2: I Dirt 4 kunne jeg tjene opp penger, kjøpe biler, oppgradere de og endre ”team colors” slik at jeg og kompiser hadde samme farge på bilene. I Dirt Rally 2.0 ser det ut til at det kun er mulig å kjøpe biler i career mode. Kan jeg altså ikke kjøpe bil og bruke denne online? 3: Er det ikke level-system online? Det er jo et must å kunne se hvor gode de du skal kjøre mot er mens du fremdeles er i lobbyen. 4: I Dirt 4 fantes ”Dirt Academy” og mulighet for å prøvekjøre baner uten motstandere. Finner ikke ut hvordan jeg gjør dette i Dirt Rally 2.0. 5: Er dette ting som sannsynligvis endres ved oppdatering? Har ikke spilt Dirt Rally 1 så vet ikke hvordan det var der. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. mars 2019 Del Skrevet 1. mars 2019 (endret) Dirt serien er for allmennheten, mens "Rally" spillene er for hardcore fans. Du får vente på Dirt 5 for å få ønskene dine oppfylt. Men det mangler nok litt ja. Ikke fått spilt så mye selv da det viser seg å være det første dirt spillet som ikke støtter crossfire - så måtte bestille meg nytt skjermkort Endret 1. mars 2019 av Complexity Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå