Gå til innhold

[Løst] Radikale muslimer i Norge. Hjelp!


Gjest Veldig ærlig mann

Anbefalte innlegg

Det ble anmeldt 32884 voldshendelser i fjor, statistikken er langt vanskeligere å finne ut av enn drap.

Disse anmeldelsene inkluderer alt fra mindre basketak, vold i nære relasjoner, til knivstikking, det er lite informasjon om gjerningsmenn og alvorlighetsgrad i statistikken.

TV 2s gjennomgang viser at av de 140 gjerningspersonene, hadde 70 prosent innvandrerbakgrunn.

 

Med andre ord var over to av tre grove voldhendelser i Oslo utført av innvandrere. Det til tross for at innvandrere ifølge Statistisk sentralbyrå utgjør 33 prosent av Oslos befolkning.

 

Med innvandrer menes personer som har innvandret til Norge, eller som er født i Norge, men som har mor og far som begge er utenlandsfødte.

https://www.tv2.no/a/10432505/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Juster for rusmisbruk, arbeidsledighet, inntekt og utdannelse, og snittet for innvandrerene jevner seg ut med Nordmenn som lever under samme forhold.

 

Fattigdomsbekjempelse blant nordmenn har samme effekt som å begrense / stoppe arbeidsinnvandring og asyl.

 

Bekjempelse av radikalisering - å stoppe skapelsen av høyreekstreme (muslimer og kristne) er i samme gate.

Lenke til kommentar

Juster for rusmisbruk, arbeidsledighet, inntekt og utdannelse, og snittet for innvandrerene jevner seg ut med Nordmenn som lever under samme forhold.

 

Fattigdomsbekjempelse blant nordmenn har samme effekt som å begrense / stoppe arbeidsinnvandring og asyl.

 

Bekjempelse av radikalisering - å stoppe skapelsen av høyreekstreme (muslimer og kristne) er i samme gate.

 

Det er flere norske rusmisbrukere, arbeidsledige, fattige og dårlige utdanna. Hvordan klarer da en minoritet og stå for 70% av vold?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For det første er det ikke krig i alle landene på de listene.

Mest krig og elendighet er det vel strengt tatt statistisk sett i muslimske land. Da medregner jeg også fattige afrikanske land.

 

Det er flere norske rusmisbrukere, arbeidsledige, fattige og dårlige utdanna. Hvordan klarer da en minoritet og stå for 70% av vold?

De kommer fra voldelige og dysfunksjonelle samfunn.

 

Mange av de vi tar inn er varig mentalt skadde og ekstra farlige, og en del er terrorister hvis mål er å skape en slagkraftig terrorcelle i sitt "nye" land.

 

Merkelig at ikke flere av disse folkene blir kristne da, siden det ifølge noen er "ett fett", og siden man har så stor tro på integrasjon. Så motbeviser jo faktisk realiteten at muslimer kan integreres.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Du kan vel skrive at du er imot homoseksuelle f.eks, eller at det kun finnes to kjønn, eller at transvestitter er ekle.

Du blir aldeles ikke arrestert! Du får faktisk ingen juridiske konsekvenser med mindre du oppfordrer til vold og andre lovbrudd i samme innlegg. Skjerpings.

Lenke til kommentar

Vel, det virker jo som om flere her er redd for å bli drept av en muslim, selv om sannsynligheten er forsvinnende liten for at det skjer.

Det du skrev var :

 

 

 

Du kan jo se på drapsstatikken, og så se på de 7 drapene i Oslo hvor mange som ble begått av utlendinger?

 

Som nevnt i mitt tidligere innlegg var det en svenske, en latvier og tsjekker blant de 7, men du er kanskje redd for alle med "ikke-norsk bakgrunn", ikke bare muslimer slik trådstarter er?

 

 

 

Det ble anmeldt 32884 voldshendelser i fjor, statistikken er langt vanskeligere å finne ut av enn drap.

Disse anmeldelsene inkluderer alt fra mindre basketak, vold i nære relasjoner, til knivstikking, det er lite informasjon om gjerningsmenn og alvorlighetsgrad i statistikken.

 

 

Vel, det var meg du svarte. Så hva "flere her" er redde for bryr jeg meg ikke så veldig mye om. 

 

Igjen, hvor får du det fra at jeg redd alt mulig? Har da ikke skrevet at jeg redd noe som helst? FYI, så er jeg halvt utlending selv så det ville uansett ikke gitt mening. I tillegg så har du skytinger, drapsforsøk med kniv etc som stort sett begås av utlendinger. 

 

Når det gjelder antall anmeldelser så er det selvsagt vanskelig å finne ut alvorlighetsgrad men allikevel, det er snakk om vold. Det er viktig å ha fokus på. Du ser kun på disse 7 drapene og trekker konklusjonen om at det stort sett er nordmenn som utfører kriminalitet? Try again. 

Lenke til kommentar

Du blir aldeles ikke arrestert! Du får faktisk ingen juridiske konsekvenser med mindre du oppfordrer til vold og andre lovbrudd i samme innlegg. Skjerpings.

Folk blir jo angrepet av mobber i dagens samfunn og mister jobben for selv 5-10 år gamle tweets som bare er en vits om homoseksualitet eller et lite hint om negativitet til homoseksualitet.

 

Det er massevis av eksempler på helt vanlige folk (også) som har mistet både jobb og altslags bare for å utrykke sine meninger. Særs da om de temaene jeg nevnte.

 

Vi har også sett arrestasjoner i storbrittania i forhold til folk som har uttalt seg negativt om Islam, og også disse andre temaene homo, transvestitt osv.

 

Som Sithric skriver, dette er jo ikke straffbart. Du kan til og med skrive det her på diskusjon.no uten å bli sletta eller utestengt en gang.

Vel, jeg har tidligere fått advarsler fordi jeg har uttalt meg fritt og negativt om transvestitter. Så der tar du nok feil.

Endret av zeebra
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Folk blir jo angrepet av mobber i dagens samfunn og mister jobben for selv 5-10 år gamle tweets som bare er en vits om homoseksualitet eller et lite hint om negativitet til homoseksualitet.

 

Det er massevis av eksempler på helt vanlige folk (også) som har mistet både jobb og altslags bare for å utrykke sine meninger. Særs da om de temaene jeg nevnte.

 

Vi har også sett arrestasjoner i storbrittania i forhold til folk som har uttalt seg negativt om Islam, og også disse andre temaene homo, transvestitt osv.

 

Vel, jeg har tidligere fått advarsler fordi jeg har uttalt meg fritt og negativt om transvestitter. Så der tar du nok feil.

 

Ja, ytringsfriheten sikrer ikke at du ikke blir banka opp om du oppfører deg som en drittsekk. Overraskende mange som fortsatt ikke forstår hva ytringsfrihet innebærer.

 

At du har fått advarsler for det her inne synes jeg høres rart ut, men du kunne uansett posta hva du ville på din egen hjemmeside.

Lenke til kommentar

Å forfølge andre for meninger de har, eller å banke opp folk er jo ulovlig, så der tar du nok feil.

 

Ja, selvfølgelig? Mener du at dette burde være lov?

 

Det handler om at du kan mene og ytre hva du vil (bortsett fra trusler eller oppfordring til vold e.l.) uten å bli dømt for det i retten.

Lenke til kommentar

Ja, selvfølgelig? Mener du at dette burde være lov?

 

Det handler om at du kan mene og ytre hva du vil (bortsett fra trusler eller oppfordring til vold e.l.) uten å bli dømt for det i retten.

Vel, nå kan du jo faktisk bli dømt for det i retten i flere vestlige land allerede. Så har man også den delen hvor man ikke har lov å ytre seg fritt uten å risikere å miste jobben, eller bli forfulgt av gærninger.

 

Da snakker jeg ikke om ekstremistiske meninger heller, tvert imot, heller meninger som sier imot ekstremistiske meninger.

Lenke til kommentar

Vel, nå kan du jo faktisk bli dømt for det i retten i flere vestlige land allerede. Så har man også den delen hvor man ikke har lov å ytre seg fritt uten å risikere å miste jobben, eller bli forfulgt av gærninger.

 

Du må gjerne komme med eksempler på folk som er dømt i vestlige land for sine meninger. Nå trodde jeg forøvrig det handlet om Norge i denne tråden.

 

Det er forbudt å gi folk fyken pga. deres politiske ståsted*, men om de gir bedriften dårlig PR hender det sikkert at det blir gjort likevel. Dette er likevel ikke brudd på ytringsfriheten, men det kan være lovbrudd.

 

*eller - kanskje det er lov om du er ansatt i politisk parti  :wee:

Endret av frohmage
Lenke til kommentar

Jeg bryr meg ikke. Men jeg ville bodd i et kristen land over et muslims ett 100 av 100 ganger.

Man kan vel faktisk dra skillelinjer mellom lands religioner og hvilke land som er mest "velsignet" oppigjennom historien og per idag har best leveforhold og de beste rettighetene for borgerne.

 

Nå som våre land omfavner satanismen og en stor del av befolkningen er ateister skal man ikke se bort ifra at våre land kollapser. Ja, faktisk ser man jo allerede idag tegn på at det kan skje.

Lenke til kommentar

Du må gjerne komme med eksempler på folk som er dømt i vestlige land for sine meninger. Nå trodde jeg forøvrig det handlet om Norge i denne tråden.

 

Det er forbudt å gi folk fyken pga. deres politiske ståsted*, men om de gir bedriften dårlig PR hender det sikkert at det blir gjort likevel. Dette er likevel ikke brudd på ytringsfriheten, men det kan være lovbrudd.

 

*eller - kanskje det er lov om du er ansatt i politisk parti  :wee:

Enn så lenge..

 

Men, man skal iallefall frykte for hva man sier, for man kan bli straffet for det av samfunnet. I fremtiden sannsynligvis fengslet også, noe man kan se skisser av fra andre land i vår umiddelbare nærhet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kristendommen beskytter ikke mot en dritt. All religion er et onde og bør alltid bekjempes som det makkverket det er.

 

Stemmer. Akkurat som politiet ikke beskytter mot en dritt. Alle politifolk er onde og korrupte og bør bekjempes som det makkverket det er.

 

:green:

Lenke til kommentar
Gjest Veldig ærlig mann

Stemmer. Akkurat som politiet ikke beskytter mot en dritt. Alle politifolk er onde og korrupte og bør bekjempes som det makkverket det er.

 

 

Bare vås. Du må skille sak ifra sak. Ikke generalisere. Forskjell på politiet i Norge og Mexico f.eks vet du. 

Endret av Veldig ærlig mann
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...