Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Hei

Har vært i lag med en fantastisk kvinne i 2 år (vi er venner den dag i dag). Problemet her er at etter en del problemer i forholdet våres så endte jeg det og sendte henne ut av huset mitt. Fant ut at jeg hadde ting jeg burde jobbe med og søkte profesjonell hjelp.

Men fra dag en har jeg hele tiden visst at det er hun jeg elsker, men følte jeg måtte avslutte det pga problemene som nå har vist seg å blitt løst.

Problemet er at hun ikke klarer å si at det ikke kan bli oss igjen og hun kan heller ikke garantere at det blir oss pga hun ikke stoler på at det er hun jeg ønsker å dele resten av mitt liv med..

Noen tips til overbevisning? Snakker daglig med henne og hun vet hvor jeg står, men trenger sårt en måte og overbevise henne om hvor mye jeg mener dette og hvor høyt jeg elsker henne.

Anonymous poster hash: 9ae7e...450

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Respekter at hun trenger tid til å komme over sjokket dette medbrakte for henne. Gi henne tid og rom hvis hun ber om det, vær der for henne og vis at du er glad i henne. Ikke bare si det, vis det, ved å være omtenksom feks ved å gjøre noe småtteri for henne hvis mulig. Vær åpen for dialog og kommunikasjon, prøv å holde sinne og sånne negative følelser unna for en liten stund. Vær tålmodig med henne.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...