Max_Drunk Skrevet 28. februar 2019 Del Skrevet 28. februar 2019 (endret) Hallo. Har nå gått over til chilimobil men får ikke brukt mobildata. Hadde ice før og der måtte jeg legge inn verdiene for mms og mobildata manuelt. Noen her som har verdiene jeg må legge inn? Har prøvd kundeservice men der kom jeg ikke langt. Har en Lenovo C2 Power. Oppdatering: Da har jeg prøvd sim i en annen telefon og kom rett på nett. Og innstillingene på Lenovo skal være rett. Men får fortsatt ikke trykkt på "datatilkobling". Ny oppdatering: Fant problemet. Jeg har mobil med 2 simkort. Selv om bare ett er i mobilen må man inn og velge hvilket kort man vil bruke mobildata fra. Håpe dette kan hjelpe andre som har problemer. Endret 28. februar 2019 av Fulltronpet Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 28. februar 2019 Del Skrevet 28. februar 2019 https://www.chilimobil.no/kundeservice/innstillinger-og-oppsett/ 2 Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 28. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2019 (endret) https://www.chilimobil.no/kundeservice/innstillinger-og-oppsett/ Hjelper ikke meg stort. Trenger innstillinger så jeg får lagt inn manuelt. La ved et bilde så dere skjønner bedre. Endret 28. februar 2019 av Fulltronpet Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 2. mars 2019 Del Skrevet 2. mars 2019 Trykk inn på "Telia Mobil" under APN og post et skjermbilde. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 2. mars 2019 Del Skrevet 2. mars 2019 Kanskje du må skru på dataroaming. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 2. mars 2019 Del Skrevet 2. mars 2019 Trykk inn på "Telia Mobil" under APN og post et skjermbilde. Kanskje du må skru på dataroaming. Han skriver at han har løst problemet neders i førsteposten... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå