Gå til innhold

Her er tidsplanen: Leverer KNM Helge Ingstad ved Haakonsvern på søndag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Leverer KNM Helge Ingstad ved Haakonsvern på søndag"

det tar jeg med ei klype salt.

Fordi:

* "Deler av mannskapet som var om bord under kollisjonen i Hjeltefjorden 8. november, bidrar i arbeidet med å tømme fregatten for vann. – Det er de som kjenner fartøyet best. De har med seg lensepumper. Rundt 120 besetningsmedlemmer skal delta i dette arbeidet."

* "Når fregatten er hevet og vannet er drenert, skal fartøyet plasseres på en lekter."

Spiller forsåvidt ingen rolle, all den tid båten ligger trygt nå, men jeg tipper Haakonsvern onsdag, tidligst.

• Liker 1
Lenke til kommentar

"Leverer KNM Helge Ingstad ved Haakonsvern på søndag"

det tar jeg med ei klype salt.

Fordi:

* "Deler av mannskapet som var om bord under kollisjonen i Hjeltefjorden 8. november, bidrar i arbeidet med å tømme fregatten for vann. – Det er de som kjenner fartøyet best. De har med seg lensepumper. Rundt 120 besetningsmedlemmer skal delta i dette arbeidet."

* "Når fregatten er hevet og vannet er drenert, skal fartøyet plasseres på en lekter."

Spiller forsåvidt ingen rolle, all den tid båten ligger trygt nå, men jeg tipper Haakonsvern onsdag, tidligst.

Faen så optimistisk du skulle være.... Lurer på hvor stor jævel du var på skolen. Som ikke eier noe som helst respekt og takt

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...