Br?stopp Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) Helt ufattelig at dette produktet skal være så dyrt her i Norge. Hvis man bestiller fra en av de seriøse nettbutikkene i USA, så er det virkelig penger å spare. I dag bestillte jeg 1 stk. Garmin iQUE 3600 fra Tiger GPS og betaler for denne inklusive frakt og mva kr. 4.170,- Til sammenligning koster samme saken hos IdeData AS kr 6 932 inkl mva men uten frakt og eventuelt oppkravsgebyr. Et annet sammenligningsgrunnlag er enda værre: 1 stk Garmin Street Pilot 2610 koster fra Kartbutikken.no kr. 13 590,-, mens den koster kr. 6.552,- fra Tiger GPS. Denne prisen er også inkl. frakt og mva levert på døren av UPS. Et eller annet må være riv ruskende galt med prisingen her i Norge. Jeg vet at markedet er større i USA, men det får da være grenser. Du trenger ikke å få dårlig samvittighet av å handle fra utlandet. Med den prispolitikken som føres på disse produktene her hjemme, er det bare til pass for dem. Garanti? Den sjansen tar jeg, og bare så det er sagt: Uansett om du må betale for en eventuell reparasjon her hjemme, så er i alle fall importøren pliktig til å reparere den. Å bestille fra USA er enklere enn man tror. Faktisk så er det like enkelt som å handle fra Komplett.no For all del, glem ikke å beregne frakt og mva på toppen av prisen. Lykke til! Endret 21. desember 2003 av BråStopp Lenke til kommentar
Ryfy Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Tja, det er vel ikke den Europeiske versjonen du kjøper i US. Ser at de ligger på rundt 450$ over there. Jeg har ikke funnet priser for den europeiske versjonen enda. ( I USA ) Dersom du først kjøper IQUE for så å kjøpe Europa CD etc, blir det ikke billig. Tips mottas met takk !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå